bugün

kesinlikle mümkün bir şeydir. saç insanın dış görüntüsünü oldukça etkiler. saçlarınız dökülünce kelaynağa dönersiniz. bu yüzden hem kadının hem erkeğin saçından tahrik olunur. bu sebepten sadece kadınlar değil erkekler de türban takmalıdır.
(bkz: abazalıkta son nokta)
yüzde yüz katıldığım başlığı açan kişiye şükranlarımı sunduğum hal. şahsen bir saçlı kadın görmeyim bana bir hal geliyor havada duruyorum. yükseliyorum, öhm şey yani duruyor.. her neyse direkt allah diye bağırıp sikesim geliyor kendisini oracıkta.
neden saça başa bu kadar takınıldığını anlamamakla beraber tahrik olmak kötü müdür sorusunu ve cevaplarını düşünmek lazım. git kendi kendine tahrik ol, öküz gibi bakıp, ellemeye koklamaya çalışmadıktan sonra sorun yok yani. sesten bile olabilirsin, şu parayı uzatabilir misiniz diyen bir kadını düşünün mesela. adam gibi tahriğini ol velhasıl.
(bkz: türbandan tahrik olan insan)
cemaatçi kızlara kapanması için kendilerini peygamber eşi ayarında gören ablacıkları tarafından uydurulan senaryodur. Kadının eli ayağı kalçası göğüsleri dudakları gözleri vs vs.. varken kala kala orasımı kaldı be kardeşim. bugüne akdar bi kadının sadece saçını görüpte tahrik olduğunu söyleyen bi erkek ne gördüm ne duydum. bunu rüzgarda eteğin açılmasına benzetenler var ama orda gözüken yada gözükecek şey ile saçın bir teli arasında nasıl bi kurulur hala anlamış degilim.
bahanedir.
kokusu belki.
atalarımız ne güzel söylemişler: "osuruklu göte çavdar ekmeği bahane."
olmayandır zira böyle bir şey olsaydı bir oda dolusu kadın peruğu ile yakalanan cinsi sapık haberlerinden geçilmez olurdu ortalık.

hani hem kapanıyorum hem hem bulunmaz hint kumaşıyım düşüncesinde salakları uyandırayım dedim, yok öyle bir şey.
(bkz: eline kadın eli değmemiş erkek)
sadece müslümanlara has bir durumdur.
saç tahrik ediyor diye kapatılıyor da, benim hayatta giyemeyeceğim 13 cm yükseklikte topuklu, açık ve aşırı seksi ayakkabı ne oluyor, o kapanan saçın altında? zavallı ayak fetişistleri...
bastırılmış cinsellik ile alakalı bir durumdur.
kokusu ile alakalı bir durum. tahrik olunmaz belki ama iyi hisettirdiği kesin.
gereksiz bir durumdur.
örneğiyle,
+ saçını blendakslamı yıkadın.
- nerden bildin!
+ sabahtan beri kokluyorumda.
- eeee?
+ tahrik oldum anlamadın mı?
- e yuh yani.

koklamaktan şampuanın hammaddesini bile bilir.
tecrübe meselesi.
(bkz: fetişist)
saçmalamaktır.
abazanlıktır.
kadının saçından tahrik olan insanımsıyla, 13 yaşında çocuğa tecavüz eden aynı insanımsı, aynı abazandır. toplumda yeri yoktur.
tahrik olmaya yatkın bir insansa kadının baş parmağının tırnakları içindeki pislikten bile tahrik olabilir. insanın yaratılışında kadına karşı bir meyil elbette vardır ama bu da tam abazanlıktır.
Şampuan reklamlarında sıkça görünen durumdur.
zorunlu edit:kadının neresinden tahrik olacağını şaşırmak. (bkz: bıçak verin allah yolunda keseceğim bunları)*
nasıl bir hastalıktır, nasıl bir fantezidir hala anlamış değilim. saç lan saç oğlum bu, kıl işte bir nevi.
önemli olan saçın teli parmağın ucu şurası burası değildir. bunları boka çeviren, herşeyi yanlış yönde abartan ahmaklardır... bu işteki kriter, kadının kolay elde edilebilir, davetkar görünmemesidir. bu da içinde yaşadığı toplumun algısına göre değişir,

kimi toplumlarda başı açık kadın kolay elde edilibilir görünüyor olabilir... kimi toplumlarda ise bacakları açık kadın dahi sıradan algılanabilir ( aborjinler )... önemli olan saça başa takılı kalmamak, genel manayı anlayabilmektir.

hz. peygamber döneminde sinekkaydı tıraş olmak eşcinsellik belirtisiydi o yüzden yasaktı... ama erkekler için sürme çekmek serbestti... hadi sürme çekin de çıkın şimdi... ne diyecekler... algılar zamanla, ya da coğrafyayla değişir. islam arapların dini değildir.