bugün
- chat sitesi kurmak9
- şampiyonluk için yanak okşatmak23
- 13 yaşındaki kıza tecavüz eden 28 kişi28
- en dindar özelliğiniz35
- jose mourinho25
- iyi bir insan olmak için ne yapmam lazım9
- sözlük erkeklerinin bugünkü kombinleri15
- yaz aşkı varda kış aşkı neden yok11
- otoyol ve köprü geçiş ücretlerinin zamlanması10
- karşı cinse giyim önerileri8
- 19 mayıs 2024 galatasaray fenerbahçe maçı27
- doğum gününde hatırlanmamak19
- düşün ki o bunu okuyor9
- anın görüntüsü18
- en taşaklı kızların bizim sözlükte bulunması16
- en havalı erkek meslekleri16
- her erkeğin unutamadığı bir kadın vardır10
- burçlara inanmak9
- kezo dili ve edebiyatı8
- zall beceremiyorsan bırak git24
- sözlüğe yeni gelen masum erkek12
- bugün hangi kadın yazara ne diksem15
- hayatınızda kaç kere reddedildiniz19
- kahverengi gözlü olmanın hiç bir işe yaramaması14
- sözlük erkeklerini evire çevire pataklamak8
- hangi sözlük yazarı ile uyumak isterdin11
- şort diken müzisyen motorcu uzun boylu yazar11
- icardi1905 ile jakuziye girmek10
- kimsenin okumadığı sözlükte yazar olmak17
- ali koç9
- günahların takımı galatasaray13
- ayetullah hamaney'in mini etekli torunu20
- bir erkekle kız arkadaş olabilir mi sorunsalı8
- anneler günü14
- erkekler seks yapamayacağı kadınla arkadaş olmaz15
- bik bik için diktiğim şort21
- toplu taşımalardaki müzisyen sorunsalı8
- üstteki yazar gözünde nasıl canlanıyor13
- icardi19058
- piknikçi grubun varoş olduğunu anlama yolları15
- kızların mesajlara geç cevap vermesi16
- elinin değdiği anı unutamıyorum 5 posta attım16
- serdar ortaç renault megane benzerliği8
- şizofreni11
- bacağa kramp girmesi10
- arkadaşlar sizce bu yüzük nasıl14
(bkz: ali ekber çiçek)'in bir türküsü, senfoniktir *...
ondört bin yıl gezdim divanelikte
sıtk-ı ismin buldum pervanelikte
içtim şarabını mestanelikte
kırkların ceminde dara düş oldum
kırkların ceminde haydar haydar dara düş oldum
güruh-u naci'ye özümü kattım
insan sıfatından çok geldim gittim
bülbül oldum firdevs bağında öttüm
bir zaman gül için zara düş oldum
bir zaman gül için haydar haydar zara düş oldum
ondört bin yıl gezdim divanelikte
sıtk-ı ismin buldum pervanelikte
içtim şarabını mestanelikte
kırkların ceminde dara düş oldum
kırkların ceminde haydar haydar dara düş oldum
güruh-u naci'ye özümü kattım
insan sıfatından çok geldim gittim
bülbül oldum firdevs bağında öttüm
bir zaman gül için zara düş oldum
bir zaman gül için haydar haydar zara düş oldum
(bkz: melamet hırkası)
bağlamada mükemmeliyete ulaşmış bir müzisyenin (bkz: ali ekber çiçek) eşsiz bir şekilde derlemesini yaptığı türküdür...üç sıra teli olan bir müzik aletinden nasıl tek başına çok sesli müzik çıkardığı merak konusudur, hayret vericidir, kendine hayran bırakır. levent yüksel tarafından bass gitarla tekrar yorumlanmıştır.
müzeyyen senar dan dinlenmesi gereken şarkı.
kıvırcık alilik bi şarkı... haydar aga diyede parça yapılmıştır
bu kadar mı güzel çalınır o bağlama, böyle mi verilir türkünün hakkı diyebileceğimiz bir ali ekber çiçek usta türküsüdür. 3 dakika 45 saniyelik girizgah kısmı öldürür adamı *
kusursuz çalanın ustalık mertebesine geçtiğini ifade eden türküdür.
muzeyyen senar dan dinlendiginde raki masasinda inanilmaz guzel giden turkumuzdur.
levent yüksel de çok güzel yorumlamış, gitarını da ziyadesiyle konuşturmuştur.
(bkz: müzisyen adamın hali başka tabi)
(bkz: müzisyen adamın hali başka tabi)
müzeyyen senar üstat söylerken, rakı bardaklarının havada sağa sola gitmesine sebep olur.
http://www.youtube.com/watch?v=qlbxi3jVPpM&mode=related&search=
erzincan yöresine ait bir türkümüzdür. bağlama konusundaki ustalığın test edildiği parça olarak bilinir.
rakı, beyaz peynir, haydari ve haydar haydar.hayatımı tehlikeye atabilirim bu dörtlü için.
ar ü namus şisesini taşa çaldım
günah benim kime ne?
günah benim kime ne?
müslüm gürses yorumu en güzelidir.
(#208514)
hakkında, içimden geçen çok düşünce var ama anlatabildiklerim ancak bu kadardır. yeniden bir şeyler yazayım dedim lakin olmuyor.
tabi ki ustasından dinlenmelidir.
(bkz: ali ekber çiçek) *
hakkında, içimden geçen çok düşünce var ama anlatabildiklerim ancak bu kadardır. yeniden bir şeyler yazayım dedim lakin olmuyor.
tabi ki ustasından dinlenmelidir.
(bkz: ali ekber çiçek) *
5 8lik, 9 8lik, 2 4lük, 10 4lük ritmlere sahip olmasıyla batı müziğine divan sazı'nın sapını takdim etme hakkını veren türküdür. ali ekber çiçek hoca'ya göre kendisinden sonra bu türküyü en iyi çetin akdeniz çalmıştır.
makamsal olarak tutulması, çözümlenmesi zor bir türküdür. genelde, uzun sap bağlamada sol karar çalınır.
mızrap tavrı gitar deyimleriyle "p-i-i-p" şeklindedir. * * *
makamsal olarak tutulması, çözümlenmesi zor bir türküdür. genelde, uzun sap bağlamada sol karar çalınır.
mızrap tavrı gitar deyimleriyle "p-i-i-p" şeklindedir. * * *
Flash Tv eğlence programlarında söylendiğinde;hiç kimsenin ''niye bu şarkıyı söyledin'' diyemeyeceği slow bir türkü.
(bkz: kazım kazım)
kesinlikle neşet ertaş yorumunun dinlenmesi gereken şarkı.
ali ekber çiçek usta bu türkü sazından çıktığında şaşırmıştır. bir sanat erbabına dinlettiğinde erbap, "ali bu ne" diye sormuş ustanın cevabı ilginçtir. "bilmiyorum" demiştir. işi ileri götürüp ilahi bir olay diyeceğim de, demiyorum.
fasıl gecelerinin vazgeçilmez eseridir.
müzeyyen senar bir başka söyler gerçekten.
--spoiler--
http://www.youtube.com/watch?v=FcjRWTmIwRc
--spoiler--
müzeyyen senar bir başka söyler gerçekten.
--spoiler--
http://www.youtube.com/watch?v=FcjRWTmIwRc
--spoiler--
(bkz: yusuf yusuf)
yedi karanfil'in müthiş yorumladığı şarkı. ney sevenler için muhakkak dinlenilesidir.
güncel Önemli Başlıklar