bugün
- fettullah gülen'in ölmesi21
- yaya geçidinde kendini yola atan alman15
- sözlükteki en sapık 10 yazar11
- ölen arkadaşın karısının seksi olması9
- sokak hayvanları uyutulacak54
- namaz kılan kemalist fayda görür mü11
- icardi190521
- galatasaray11
- kızlar kendi aralarında ne konuşuyor14
- dinci geri zekalılar ile insanlığın mücadelesi17
- online 28 yazar şu an ne yapıyor16
- neden yazarlık yapıyorsunuz15
- bir kadın nasıl susturulur27
- 24 mayıs 2024 panathinaikos fenerbahçe beko maçı11
- türk kızlarındaki zenci merakı15
- istanbul'a taşınmak isteyenler için tavsiyeler9
- menzilcilerin gay gay hareketleri13
- bir kadına söylenebilecek en güzel iltifat19
- iremga'yı taşlamak17
- mert hakan yandaş20
- türkiye fakirse halk neden obez37
- dünya türkiye'nin neyini kıskanıyor16
- lise eteğini saklayan hatun13
- karşı cinste çekici gelen özellikler14
- yazarların bugün içtiği sigara sayısı16
- putine bir savaş taktiği ver12
- ideal erkek boyunun 195 olması16
- ameliyatla erkek oldum soruları alayım19
- rüyada olduğunu fark etmek8
- zalbert kızsa kanıtlasın11
- hayırlı cumalar9
- türk kızları neden gülümsemiyor14
- biontech aşısı olan insan9
- kitap okumanın zararlı ve gereksiz olması9
- iran cumhurbaşkanının cennete girişi12
- türk erkeklerindeki iğrenç detaylar15
- beşiktaş ın fenerbahçe yi geçmesi12
- 23 mayıs 2024 beşiktaş trabzonspor maçı22
- e f e8
- aydinoglu bombala21
- bir erkek nasıl rahatlar15
- kocaeli de asansöre sıçan adam8
- 6 ayda yazılımcı olmak10
- mecidiyeköy metrosunda intihar eden kız10
- 23 mayıs 2024 ali koç basın toplantısı11
- bik bik için diktiğim etek12
- insan olmaya ceyrek kala8
bütün sanatlara açık, projenin sahipleri mustafa ve övül avkıran'ın "bağımsız ve tarafsız" olarak niteledikleri, beyoğlunda gerçek bir otomobil garajından dönüştürülmüş mekan. daha çok performatif sanatlar için düşünülmüş, 200-250 kişilik seyirci kapasitesine sahip.
Mustafa Avkıran, Övül Avkıran Mehmet Ali Alabora gibi sanatçıların başını çektiği, bir garajı tiyatro mabedi yerine getiren oluşum.
--spoiler--
Garaj istanbul Manifestosu
Zamanı geldi...
Ezberi bozmanın, yanyana durmanın zamanı geldi.
Bir tasarım kültürü, bir seyir ve seyirci kültürü yaratmanın ve bunu sürekli kılmanın zamanı geldi.
Yokluk, yoksulluk ve yoksunluk söylemlerini bozmanın, koşulsuz üretmenin, üretileni göstermenin zamanı geldi.
Gösteri sanatlarının zamanı geri geldi.
Sadace düşünüp, konuşup, unutma zamanlarının sonu geldi,
Üretimin, üretimi kışkırtacak, zorlayacak süreçler oluşturmanın zamanı geldi.
Biz ilk değiliz ve de yeni bir şey yapmıyoruz.
Biz, eklemlene eklemlene 1980 lerden bu yana oluşan sürecin şimdiki zaman haliyiz.
Biz, çağdaş gösteri sanatlarının yeni adresi, görünürlük projesiyiz.
Beyoğlunda 1840 lardan bugüne yapılanları biliyoruz, gücümüz de bu.
Yapıları, yapılanları görmezden gelmek yerine, geçmişin anlaşılması, anlatılması, tartışılmasını, gelecek için işaret olmasını doğru buluyoruz, inancımız bu.
Söylediğini bilen, kullandığı sözcüklerin içini dolduracak, istanbulu garajistanbul yapacak, çok sesli, çok renkli, çok kültürlü bir oluşum bu!
Aşağıdan yukarıya örgütlenen, aynı amacın etrafında, sivil bir oluşum, bağımsız, çoğulcu, paylaşımcı bir yapı bu.
Sahici ve samimi.
Gündem değişiyor, gündem değişecek!
Bildiklerimize, biriktirdiklerimize inanarak, çoğaltarak, dönüştürerek oluşturduğumuz bir gücümüz var artık.
istanbulun göbeğinde, günde üç milyon insanın yürüdüğü Beyoğlunda, Anadolu kültüründen beslenip kendi kültürünü yaratacak, dünyadaki herkesin kolayca ulaşabileceği, buluşabileceği bir muhabbet alanımız var. ihtiyaçtan bir garaj, garajdan bir yaramazlık, bir yararlılık, konforlu bir hangar.
Tarafsız bir mekanımız var.
Varolan işleri görünür ve sürekli kılmak için garajistanbul var artık.
Varolacak işler için garajistanbul var artık.
Övül Avkıran-Mustafa Avkıran
Sanat Yönetimi
--spoiler--
http://www.garajistanbul.com
Garaj istanbul Manifestosu
Zamanı geldi...
Ezberi bozmanın, yanyana durmanın zamanı geldi.
Bir tasarım kültürü, bir seyir ve seyirci kültürü yaratmanın ve bunu sürekli kılmanın zamanı geldi.
Yokluk, yoksulluk ve yoksunluk söylemlerini bozmanın, koşulsuz üretmenin, üretileni göstermenin zamanı geldi.
Gösteri sanatlarının zamanı geri geldi.
Sadace düşünüp, konuşup, unutma zamanlarının sonu geldi,
Üretimin, üretimi kışkırtacak, zorlayacak süreçler oluşturmanın zamanı geldi.
Biz ilk değiliz ve de yeni bir şey yapmıyoruz.
Biz, eklemlene eklemlene 1980 lerden bu yana oluşan sürecin şimdiki zaman haliyiz.
Biz, çağdaş gösteri sanatlarının yeni adresi, görünürlük projesiyiz.
Beyoğlunda 1840 lardan bugüne yapılanları biliyoruz, gücümüz de bu.
Yapıları, yapılanları görmezden gelmek yerine, geçmişin anlaşılması, anlatılması, tartışılmasını, gelecek için işaret olmasını doğru buluyoruz, inancımız bu.
Söylediğini bilen, kullandığı sözcüklerin içini dolduracak, istanbulu garajistanbul yapacak, çok sesli, çok renkli, çok kültürlü bir oluşum bu!
Aşağıdan yukarıya örgütlenen, aynı amacın etrafında, sivil bir oluşum, bağımsız, çoğulcu, paylaşımcı bir yapı bu.
Sahici ve samimi.
Gündem değişiyor, gündem değişecek!
Bildiklerimize, biriktirdiklerimize inanarak, çoğaltarak, dönüştürerek oluşturduğumuz bir gücümüz var artık.
istanbulun göbeğinde, günde üç milyon insanın yürüdüğü Beyoğlunda, Anadolu kültüründen beslenip kendi kültürünü yaratacak, dünyadaki herkesin kolayca ulaşabileceği, buluşabileceği bir muhabbet alanımız var. ihtiyaçtan bir garaj, garajdan bir yaramazlık, bir yararlılık, konforlu bir hangar.
Tarafsız bir mekanımız var.
Varolan işleri görünür ve sürekli kılmak için garajistanbul var artık.
Varolacak işler için garajistanbul var artık.
Övül Avkıran-Mustafa Avkıran
Sanat Yönetimi
--spoiler--
http://www.garajistanbul.com
Mehmet ali Alabora ile Sibel Tüzün'ün oynadığı Histanbul adlı oyunun oynandığı yer
çalışanlarının sürekli küfür ettiğini yanlarına yaklaştığınızda duyabilirsiniz. (bkz: Çalışmak sevmekten daha zor geliyor)
https://www.youtube.com/watch?v=aVH9Ybjs54s 20 .12.2012 de boyle konsere ev sahipliği yapmış güzel mekandır efendim. Kar kış demeyip dört saat yol ile ulaştık , çogu kişi sırf bu sebeple gelemesede , herşey güzeldi jehan , birsen desen bambaşka .. ve son ortaçgil aşktır. zaten bu su hiç durmadı ..
ciddi bir yaş kontrolü yapılıp yapılmadığını merak ettiğim mekan. Hani güne bakacak kadar.
önceden çok kötüydü havasızdı. ses düzeni yok gibiydi. geçen sene el mi değiştirmiş ne olmuş. çok sağlam bir performans mekanı olmuş sevilen sanatçıları burada dinlemek gerçekten keyif verici.
güncel Önemli Başlıklar