hadis savunucularının "keçinin yazıldığı yaprağı yemesi sebebiyle kuran'dan ayet eksilmiş midir?" sorusuna, ilgili hadis kütüb-ül sitte'deki kitapların hemen hemen hepsinde geçmesine rağmen, "mütevatir midir araştırmak lazım" diye yanıtlamasına vesile olan mantıksızlıktır...
ey cahiller, hani hadislerin kuran kadar güvenilir şekilde kayıt altına alındığını söylüyordunuz? nereden çıktı şimdi ileri sürdüğünüz imamların güvenilir kabul ettiği hadis kitaplarında geçen hadislere "mütevatir midir?" diye laf etmek? hem bir hadisin fıkıhta hükümlere esas olması için illa mütevatir olması gerekmez.
kaldı ki "mütevatir" hadislerin sayısı azdır ve onların bile hangilerinin gerçekten mütevatir olup olmadıkları konusunda ittifak yoktur.
hadi size bir soru daha: "peygamber eşi ayşe ile ayşe 9 yaşındayken mi zifafa girmiştir?"
kütüb'ül sitte'deki hadisleri makbul kabul ediyorsanız, cevabınızın "evet" olması gerekir. bu durumda islam'a göre 9 yaşındaki çocuklarla cinsel ilişkiye girmek helal olmaz mı?
daha önce sorduğum ama yanıt vermeye çekindiğiniz bir sorunun tekrarı: kuran'daki bazı ayetler hadis yoluyla nesh edilmiş sayılabilir mi?