türk milleti eziğin mazlumun yanındadır. ilk çıktığı zamanlar mazlum edebiyatı yaptı bir şekilde yer etti bu sektörde. ortada ne bir yetenek ne de bir başarı bulunmakta.
şu var sağlam yalayıcıymış bu eleman. erzincan da otogarda otobüs çeken adamı koyarsan ekrana katlanırsın buna. yeteneksizlik abidesi.
o ses türkiye yılbaşı özel programında tam da kendisine denk geldiğim komedyen. Tamam gezide döneklik yaptın, ben şahsen olur böyle şeyler diye düşündüm ama, önce uzun tayyarın sonra acunun önündeki o halin neydi be abicim,mizansen mi yapıyordun? Dalkavuk' u oynar gibiydin çünkü, senin adına ekran karşısında ben utandım. Kendine sanatçı diyorsan, sadece sanatı senden daha iyi yapaların önünde eğileceksin otoritenin önünde değil.
(bkz: dönek)
yaptığı 180 derecelik dönüşle bütün ülkeye rezil olmuştur. hayır sen en ön safta elde megafon hükümet istifa diye bağır sonra kıvır gezi dış güçlerin oyunudur de birde destek bekle.
hiç konuşmasa ya da dönmese belki adını kurtarabilirdi ama tarih affetmez be şaffak sezer.