ısparta

entry565 galeri59
    351.
  1. türkiyenin 33. büyük ili.
    yüzölçümünü 8.871.08 km2 dir.
    büyüklüğü abhazya'nın yüzölçümünü kadardır.
    1 ...
  2. 352.
  3. gül, süleyman demirel, komando birliği, eğirdir gölü...
    5 ...
  4. 353.
  5. Uysal aile lokantası.
    Az Sac az pilav.
    10 lira abemm.
    7 ...
  6. 354.
  7. Sosyal demokrat insanlar ın az olduğu yer.
    2 ...
  8. 355.
  9. okurken ispanak diye okudugum ildir.
    3 ...
  10. 356.
  11. An itibariyle askerlik görevimi yaptığım yer.
    1 ...
  12. 357.
  13. özleminden yanıp tutuştuğum öğrenciliğimin geçtiği yer.
    2 ...
  14. 358.
  15. Bekle beni. 10 senenin sonunda geliyorum. Umarım akrabalardan firsat bulup da istsyon caddesinde yürüyüş yapıp, kafeler caddesinde sıcak çikolata içebilirim.
    1 ...
  16. 359.
  17. ıspartalılar kusura bakmasın ama merkezi berbat olan bir şehir.
    3 ...
  18. 360.
  19. 361.
  20. Merkezi pek beğenmedim ama Eğirdir'e aşık oldum o kadar güzel bir yer.
    0 ...
  21. 362.
  22. Hep gitmek istediğim yerlerden birisidir. Göller bölgesi, güller yöresi. Tanıdığım bir kaç ispartali da güzel insanlardı. Bir gün gidip gezeceğim. Önce para kazanmam lazım tabi. Öff be. Keşke şirinler köyündeki tembel şirin olma hakkı bana verilseydi.
    1 ...
  23. 363.
  24. 364.
  25. 365.
  26. kizlarindan bi guzellik goremedik lakin ogrencinin bol oldugu sehir.

    demirel sayesinde gelisen ve doguya asker yetistiren ildir ayni zamanda.
    3 ...
  27. 366.
  28. kafamı düşüncelerinden ayıramıyordum

    ocak ayı içlerinde , müşteri ile konuşurken, kızıldağ'ı gördün mü dedi.

    yook dedim, kızıldağ da neresi.

    5 km ilerde ama yol kapalıdır diye cevapladı.

    güldüm, benim gidemiyeceğim hiç bir yer yok bilmiyormusun dedim.

    belediye başkanını aradı, yol açık mı, açıksa evin birini kiralayabilirmiyiz diye,

    gelen cevap olumluydu.

    iki gece kaldım, telefon çekmiyordu, televizyon yoktu ve şöminede ateş yakarak ısınabiliyordum. evin etrafı ve her yerde

    birbuçuk metre civarı kar olan orman içi ve benden başka manyak yoktu.

    sadece menemen malzemesi ve kahvaltılık almıştım.

    bol bol yazdım, kafamdaki şekillenmiş kurguları world'e döktüm.

    dışarı çıkamıyordum, kokumu alan kurtlar kapıyı tırmalıyordu, tek korkum aç olan ayı varsa arabaya zarar vermesiydi,

    çünkü bagajda balık ve kavurma konserveleri vardı.

    kazasız belasız iki günün sonunda bir grayderin açtığı yolun arkasında tatili bitirdim.

    şarkikarağaç'ın meşhur yazlık bölgesi kızıldağ' ın da..

    geldi aklıma
    2 ...
  29. 367.
  30. 1 gün üniversite kaydı dışında(sanırım ağustos muydu?) Hiç temmuz-ağustos yani gerçekten yazını görmediğim şehir. Bu sene gördüm. Arkadaşlar burası ısınmıyor.
    2 ...
  31. 368.
  32. türkiyede bir şehir.
    bilgilendirmek isteyen sevgili yazarlar bir mesaj kadar uzağım.
    0 ...
  33. 369.
  34. halkının tamamına yakını paragöz, görgüsüz, anlayışsız, şerefsiz olan halk.

    sakın ama sakın bu şehirde okumayın.

    40 m2 kare apart için 1000 tl istediklerinde anlarsınız anlatmak istediğimi.

    kimse yazmasın, yazan gitmesin.
    10 ...
  35. 370.
  36. Askeri ve öğrenciyi silken insanların yaşadığı şehirdir.

    Harbiden fena silkeler, cebindeki 3 kuruşa göz diker.
    7 ...
  37. 371.
  38. Aç gözlü, paraya tapan, şımarık vatandaşların olduğu şehirdir.

    Göreve burda başlayacağıma o kadar mutluydum ki bunlar beni hayattan soğuttu.
    3 ...
  39. 372.
  40. 19 yıldır içinde bulunduğum yaşadığım ikamet ettiğim sevmediğim ama sevmem zorunda kaldığım binevi gönlümün Paris’i olan(!) bir şehir.
    0 ...
  41. 373.
  42. 90 bine yakın öğrencisi bulunan,batı-doğu yerleşkesi diye köprü ile ayrılan Eskişehirin bir alt versiyonu olan öğrenci şehridir.Esnafi ev sahipleri gaddar öğrenciden ne koparırsam kârdır düşüncesinde olan gül şehri.
    3 ...
  43. 374.
  44. ısparta değilde eğirdir'e aşık olmuştum. eğirdir gölü tek kelime ile muhteşem bir yer.
    1 ...
  45. 375.
  46. askerliğimi yaptığım şehir, çok soğuktu lan
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük