güzel şeyler yaşadığınızı anlamak için özlem duyup duymadığınızı kontrol etmelisiniz.
eğer bir çok şeyi özlüyorsanız bu şimdi ki bulunduğunuz dönemin güzel olmaması olabilir elbet fakat asıl nedeni o özlenen günlerin güzel geçmiş olması.
cahit zarifoğlu merhumun da dediği gibi insana imtihan olarak özlemek yeter! özlemek; en insani duygudur kanımca. insan bazen bir hüznü bile özler mi? özler tâbi...
Ne kadar aciz bir varlık olduğumuzu yüzümüze çarpan duygu.
Özlüyorsun ve elinden bir sey gelmiyor.Geçip gitmiş her şey onla birlikte.Sesini bile duyuramıyorsun.Öyle kalakalıyorsun.