Dünyayı geziyorum isimli programı sunan, eski bölümlerinde güzelce gezip sunan bir sunucu idi. şu anda ise kanaltürk ün satılması üzerine her yerde bismillah, allah vs demeye başladı.
nereden, kimden torpilli olduğunu çok merak ettiğim sunucu bozması.
bir kere kesinlikle diksiyon dersi almali. konuşurken yaptığı abuk vurgular yüzünden düşüp bayılacağım diye korkuyorum. konuşurken virgülü yanlış yerde kullanmayı başarabilen nadir insanlardan.
ve tabii asıl mevzu: ingilizcesi! bre gafil yapımcı, o ingilizce'yle o kıza dünya'yı gezdirmeyi göze alacak kadar saçma yerlerden mi kazandın parayı?
#acı bir sos denetirler bilmem ne ülkesinde hanimefendiye. yorumu şu olur: aouuuw! very pepper!
biri o kıza acının ingilizcesi'nin pepper degil, hot olduğunu söylemesi lazim. pepper biber demek sonuçta.
cine 5 te Türkiye özlemi adlı programda sunuculuk yapan, cümlenin son iki yada son kelimesini vurgulu söylemeye çalışan fakat anonsa ilkokul şiiri havası katan sunucu.
az önce yayınlanmış olan ruanda bölümünde bir meyve pazarında kendisine muz ikram edilince ruanda'lı gence dönüp "thank you!" deyip ardından kameraya dönüp "sayın seyirciler şuan kendisine teşekkür ettim" diyebilen birisi.
neden kucagında cocugu ile program yaptıgını anlayamadıgım bayan sunucu, belki de cocukların sirin hareketlerinin reytingler uzerinde olumlu bir etkisi vardır. ama yınede takdir edilecek bir durum; hem kariyer yapıyor hemde cocuk.