Genelde sapık olarak bilinir ama değil işte .iki defa denk geldim böyle bir duruma.
Israrli ısrarlı arıyor dedim aç en fazla sapikca konuşur sen de lafını dersin de bi dinle bari diye açtım.
Neyse duyduğum ses kankamin sesi derin bi rahatlik efendim söyle canım bitanem yalnız numaran gizli onu bi kontrol et derim. Neymiş efendim açmak lazımmış.
Telefonda kimse kimseye bişiy yapamıyor.
yorgunsunuzdur, erkenden yatar uyursunuz. Gecenin bir yarısı (02.32 gibi bir saatte) telefonunuz çalar, gece gelen haber iyi olmaz düşüncesiyle "hayırlara vesile kıl ya rabbi, hayırdır inşaallah" diyerek telefona elinizi atarsınız. O da ne özel numara. Uykulu uykulu "efendim" dersiniz, telefon çat yüzünüze kapanır. Sabaha kadar uyku tutmaz, Uykusuz kalırsınız.
Madem bir derdin var konuş. Yok eğer konuşmayacaksan ne diye arıyorsun. Özelden aramış olman da sorun değil.