iki saat sözlüğe uğramayıp tekrar girdiğimde olduğumu anladığım durumdur. Polemik içerikli entryler girdiğimden olmuş olabilir ancak bu sözlükte müneccim olmak gerekiyor yani hangi yetkili çaylak yaptıysa ne kadar çaylak olduğumuz veya ne sebeple olduğumuzu bilmek için müneccim olmak gerekiyor. Herkese iyi eğlenceler görüşmek üzere.
Bu gün yazar oldum, kurallara uymamaktan da değil yeni kayıt olan yazarlar otomatik çaylak başlıyormuş. Yazdıklarımız da gözükmüyormuş interaktif sözlükte interaktif olmayan hareket.
lidya sen bu gece sabaha karşı ben uyurken de online yazıyordun? umarım sen de bu cumartesi sabahında benim gibi mecburen uyanmışsındır. böyle giderse çaylak olursun haberin olsun...
Beni çaylak eden gammaz ortaya çıkana kadar siz gammazları çaylak etmeye devam edeceğim!!! Birader kardeşimin moderasyon isteğini az önce yerine getirdim. Çıkın ortaya hainler!!