Ülkü ocaklarında doping olarak kullanılan milli içeceğimizdir. Ayrıca herşeye uyum sağlama özelliği vardır. Günün her zamanı tüketebilirsiniz fakat demir eksikligi yada kansızlık yaptığını duymuştum.
Hehe aklıma anım geldi.
Pikniğe gitmiştik sınıfça annemde termosa sıcak su yerine çay koymuş sıcak ,tabi mezuniyet yılları Liseye geçiyoruz...
Sonra ben tam susayıp içeceğim anda bi içtim ağzım yandı bir daha çay içmemeye tövbe ettim ama cem karaca der ya namus belasında ''40 bin kere tövbe eder gene şarap içeriz'' diye bende o misal çayımı yudumluyorum şuan. evet.
aşırı derecede bağımlısı bulunan içecek. bu bağımlılarından biride benim.
25 kuruşluk olanını da içtim 5 liralık olanını da... bu velinimete verdiğim paraya acımam
düşünceli, farkındalığı yüksek, bazen hayaller aleminde gezinen bir beynin yakıtı. kimi zaman boşluk, anlamsızlık, kimi zaman yaratıcı düşünceler. ama çay hep var. tütün gibi, kedi gibi, sanatçının aksesuarı.