düne kadar 1980 darbesi olduğunda kenan evren'e övgüler düzen ve şimdi ise tayyip'in yanında saf tutan kişi.
başka bir izaha gerek var mı diyecem ama bugün yaptığı bir ünlüye yakışmayan açıklamadan sonra saf tuttuğu kesime epey yakışmıştır.
ha dikkat ederseniz ünlü dedim. zira sanatçı ifadesini artık kesinlikle haketmiyor benim gözümde.
Halama benzediği için ailece özel bir sempati duyuyoruz kendisine ayrıca çocukken televizyonda gördüğümde halam zannedip ilgiyle takip eder, arkadaşlarıma halam televizyona çıkıyor diye hava atardım. Ben çok salaktım, ailem çok acımasızdı.
tayyip'i sevdiği için sanalda da olsa linç edilmiş kadındır. evet başbakan'ı desteklemiyorum ama sırf birisini sevdiğini söylediği için, o sanatçıyı kötülemek hangi özgürlüğe sığar?
her direnişi savunan sanatçıyı kahraman ilan edip başbakana yalakalık yapanı da şerefsiz, haysiyetsiz, paragöz gibi etiketlemek pek gezi eylemcisi mantığına uymamaktadır.