ha kimisi diyebilir efenim bu gazete nurcuların reklamını yapıyor. bana ne kardeşim? onların düşüncesi beni zerre bağlamaz. ben güzel yazılar okuyorsam, köşe yazılarından bir pay çıkartabiliyorsam kendime bu işte gazetedir.
gazete diye alıp ta 24 sayfasının 14 sayfası magazin haberleri, kalan kısmı da ya trajik haberler, ya 3. sayfa haberleri ya da yarı çıplak resimlerse ne yapayım onu ben?
Kulaçlanmayan deniz! Onun her bir dalgası bir yıldır,
Zaman okyanusu ki onun derin keder suları
insanın göz yaşının tuzu ile acı!
Sen kıyısız seylap ki senin med ve cezirinde
Kucaklanır faniliğin sınırları
Aç gözlü canavar, hâlâ uluyor fazlası için
Kusulan gemi enkazların o misafir kabul etmez kıyılardadır senin.
Fırtınadaki dehşet ve seszizlikteki hain
Kim senin üzerine kaleyi koyacak olan
Bir denizsin kulaçlanamayan
saç teli görünce tecavüze yeltenecek kadar kendinden geçen insanların bilincinde olduğu için halk huzuruna karşı kendi görevini yerine getirerek bayan fotoğrafı yayınlamamayı prensip edinmiş gazete. ne yazık ki ülkemizdeki oğlancılık oranı da azımsanmayacak düzeyde olduğundan bence en kısa zamanda toptan olarak insan ve hatta hayvan, kavun ,karpuz gibi argoyla ilişkisi bulunan meyvaların fotoğraflarını da yayınlamayı kesmesi gereken gazete.
ben türk değilim, müslüman hiç değilim. dışardan bakan bir göz olarak, tek işi götlerini açan kadınlardan bahsedip hükümetin sikini yalamak olan kapitalist gazetelerden çok daha kaliteli olduğunu söyleyebilirim.
tirajı kadar cemaat üyesi olduğunu düşününce (eşler ve çocuklar hariç) fethullahçıların ne kadar güçlendiklerini anlamanızı sağlayan gazetedir.
cemaate bağlı tarafsız gazete!
acısız arabesk tutmadı ama bu tutabilir.
ortalığı müsait gören girişimci ruhlu insanlar tarafında , gündeme getirmek için ya da karışıklıklara mahal vermek için tersininnamaz olduğunu ve bu bilinçle ad olarak konulduğunu belirttikleri gazete.
telafisi olmayan tek olgudur hayatta. şimdi söylenmeyenler söylenir başka zaman ya da bugün görmediği bir arkadaşını örneğin yarın görebilir insan. az önce geçen saniyeye geri dönme imkanı yok ama kimsenin. yaptıklarıyla yapmadıklarıyla, söyledikleriyle söylemedikleriyle, yazdıklarıyla yazmadıklarıyla, duyduklarıyla umursamadıklarıyla, öncelikleriyle vakit bulamadıklarıyla... olan olmuş biten bitmiştir yani. şimdi derse ki biri insan düşünebilen bir varlıktır, hafızası yenilenebilir ** bende derim ki dal rüzgarı affetse de kırılmıştır bir kere. yok efendim rüzgar rotasını dala göre mi ayarlayacak diyenler çıkabilir. o zaman da derim ki doğrudur köklü bir ağacın dalını kıracak kadar esen bir rüzgar rotasını sürekli çarpıp zedelediği bir dala göre çizmek zorunda değildir. dalın suçudur yani rüzgarın umursamazlığını görmezden gelmesi. rüzgar kırık dala doğru hala aynı şiddette esmektedir; çünkü rotasını köklü bir ağacın sürekli çarpıp zedelediği dalına göre çizmemiştir. öyle ki dalın kırık olduğunun bile farkında değildir. huyu kurusun umursamazdır dedim ya...
zaman gazetesi basligindan gereksiz yonlendirme yapilmis basliktir. neticede zaman ve zaman gazetesi farkli kavramlardir. sapla samani karistirmamak lazim.
20 temmuz 2007 tarihli baskısında manşetten yayınladığı ankette akp'nin oylarını 48,7 % göstererek türk halkının nabzını ne kadar yakından izlediğini gösteren gazete.
Bana gore varolabilecek en buyuk hammadde, sonsuz bir kaynaktir zaman. zira her neyapilmaya calisiliyor ise, soyut veya somut herne olursa olsun biseyler ortaya cikarilmaya calisiliyor hernekadar izafi olursa olsun zamana ihtiyac vardir. demekki zamanda, herhangibir maden gibi, is gucu gibi gerekli bir kaynak vede hammaddedir. bunu kabul etmiyorsak tek sebebi bedava olmasidir.
ilk çıkarıldığı yıllarsa caiz olmadığı için faiz veren bankaların reklamını almayan,spor haberleri bölümü bulunmayan gazetedir.ne hikmetse şimdi spor sayfası da var,banka reklamları da.