ama şurada kullandığı şu ifade;
"bu sabah 09:00'da cumhurbaşkanına hakaret sebebiyle duruşmaya gireceğim arkadaşlar. umarım sonuç iyi olur."
ile birlikte adeta cumhurbaşkanına hakaret ettiğini itiraf etmiş. savcı şayet sözlüğe girip zall'ın bu yazdığını okusa tck'nun ilgili maddesine göre kilitler.
sevgili zall'cığım, sen "cumhurbaşkanına hakaret sebebiyle" değil, "cumhurbaşkanına hakaret ettiğin iddiasıyla" duruşmaya gireceksin.
şimdi 3-5 yawşağın yazdığı yüzünden zall orda ifade verecek, muhtemelen hakaret olayının yazar bilgilerini istemişlerdir zall da satmadı tabi. sen gel bakalım zall efendi dediler. daşşşşşşşaaaaklı bir kardeşimiz zall. satmaz adam.
kendisine söz konusu yazıları okuyacaklar, sonrasında o da yazıları yazan kişilerin iplerini mahkemeye verecek. ipler üzerinden sayın abdullah gül'e hakaret eden şahıslar tespit edilmiş olacak. o şuursuzca hakaret eden kişi de mahkemeye çıkacak, ama gelişmeler bölümü onun için yanmayacak.
hakkında bu kadar entry girilince öldü sandığım şahsiyet.
meğer hakkında dava açılmış.
ama davayı hangi söylemine dayanarak açtılar çok merak ettim doğrusu.
adam kırk yılda bir entry giriyor zaten o da sözlükle ilgili gelişmeler, arkadaşlar düzeldi falan.
ne ara hakaret etti la adam? fi tarihinden kalma entrysi mi vardı acaba.
neyse allah yardımcısı olsun, ne diyelim.
sözlüğün okurları arasındaki abdullah gül'ün deşifre olmasını sağlamıştır.namı çankaya'dan duyulmuşsa da giderayak gül'ü güldürmez umarım.
(bkz: insan gerçekten hayret ediyor)
iyi bir insan. fakat sözlüğü üzerine fazlasıyla özeleştiri yaptığını düşünmüyorum. sözlüğün seviyesi son 2 yıldır yerlerde. defalarca söyledik, bu başı boşluğa bir düzen, bir disiplin getirmelisin dedik. yazar alımının 12 ay 365 gün açık olduğu bir sözlükte kim ne kadar samimi ya da edepli yazabilir, oynamadan, senin başını belaya sokmadan ya da kendine saygı duyarak? burada nerdeyse 6 yıldır yazıyorum, son zamanlarda ne yazdıklarımdan ne okuduklarımdan keyif almıyorum. çünkü ne içtenlikle yazdığın şeyleri okuyan ve takdir eden bir yazar kitlesi ne de okunacak adamakıllı yazar yok. tamam bir sürü saçma sapan adam ve kadın yazara da ihtiyaç var ama hepsinin saçma sapan olması biraz anormal değil mi? keyfi çaylak yapan bir moderatör profilini de buna eklersek burada ipin ucu iyice kaçmıştır. bir moderatörün sırf egosunu tatmin etmek için beni çaylak yaptığını bilirim. herhangi başlığın partizanlığına soyunan moderatörler varmış sonradan öğrendim. adam onun gibi düşünmüyorum diye beni çaylak yaptırmış. düşünün öyle bi hale gelmiş ki moderatör bir troll gibi davranıyor bu sözlükte. üstelik ona kimse bir saygısızlık yapmadığı halde. bence o modların adını vermelisin, kim o saatlerde görevliyse. sonuçta ben burada moderatörüm diyip hava atmasını, keyfi ceza vermesini biliyorlar. tüm mahkemelere tek başına gittiğini biliyorum ama yetkilendirdiğin adamları da bu sorumluluğun altına sok aslan kardeşim. çünkü her zaman taş suda sekmez, bazen direk batar. kendine haksızlık yapma. allaha emanet ol, seviyoruz seni...