sözlüğün haline bakınca diyebilirim ki zall'ın yapacağı işten ne hayır gelir bilinmez. yine de iyi hoş etmiş diğerlerinden hiçbir farkı olmayan bir sözlük açmış ama güzelim sözlüğünü siken sikene. yarattın bari takip et.
ayrıca ne yaratacaksan onu da takip et ki akıbeti örnekteki gibi olmasın.
allah aşkına şu adamın istediği adam çıkmasın ortaya bir derdim var butonunu kaç kez yaktım adam tınlamıyor bile kalkmış bir de yazarlarından istekte bulunuyor.
ne verdin ne istiyon zall.
Virgülün ve noktanın nerede kullanılacağını bilmeyen başgan. Ayıp zall ayıp türkçe yazım kurallarını da bilmiyon.
O değil de sen maaşın miktarını yaz bak o zaman nasıl cv dolacak mail adresin. https://galeri.uludagsozluk.com/r/684572/+
durgun denilebilecek bir günde, gelişmeler butonundan elemen arayıp sol frame'i silkeleyerek kendine getiren sözlük sahabısı.
o değil de bir insan, neden sözlükten eleman arar? neden buradaki insanların, aradığı özellikleri ve bu durumu çok fena tiye alacağını bilerek bunu yapar anlamıyorum gerçekten. ayrıca, içerik üreticisi ne la? yazılım mühendisi aradığını söylesene sen.
zall kuzum buradan beni duymanızı ümit etmekteyim. kamuranım bir tavuk misali uyumakta. acaba kendisini telefon aygıtı ile uyandırıp sözlükten çağırıldığını söyler misiniz?
görüp görebileceğim en tembel admin.adam yatıyor arada çalışıyorum ayağına milleti kandırıyor.gelişmeleri yakmakla olmuyor zall efendi sen önce yazarlarına söz geçir kaç kez moderatörlerin kapsını aşındırdım derdimi dinledin mi? hayır.
hadi sen git uyu yoruldun az dinlen.
şimdi şöyle bir projemiz var. sözlük üyeleri olarak biz bu yola çıktık, inandık güveniyoruz. olur bu iş. yalnız arkadaşlar avans bekliyorlar. bankalar kapalı pazartesiye kadar yüklü para alamayacagiz. diyeceğim o ki ağanın eli tutulmaz. hadi gönlünden ne koparsa. değil mı arkadaşlar. agamiza bi alkış yok mu nirde alkış.