sözlüğü taşıma işi için 300.000 euro harcadığı duyumunu aldığım admin. 300.000 euro lan! dile kolay, sözlükteki ergen zümrenin bir ömür boyu bırakın görmeyi telaffuz dahi edemeyeceği bir meblağ...
la tamam anladık geçici geçici. burası öylesine fasulyeden amk bu 57. gelişmeler duyrusu, hala daha mesajla taciz eden mal varsa da siktirsin gitsin arkadaş ne kastın yahu. hepi topu 230 kişiyiz amk, herkes kavramıştır olayı. sakin...
edit: ne oluyo lan? ben bu entryi yazmadım nerden geldi bu burya? eski entrydi bu neler oluyo olum? eski entryler mi geliyor yoksam?
kıçından ter damlarken bizim masamızın başında entryleri havada uçuşturup arkasından dedikodu yapmamız çok zevkli yaa.
kusura bakma ismoşum sen ayıp oluyor beyler dememi bekliyordun ama dürüst olalım yani. aramızda yabancı mı var. *
adam fizikciler ın bile yapamadığını yaptı zamanı büktü.
4 5 gün önce girdiğim entrileri şimdi tekrar giriliyor. server taşıma muhabbeti yüzünden.
m.uludagsozluk.com/e/16902452/
eli değmişken 2gün sonra uludağ sözlük zaman tünelimde 00.00 a itiraf girecek şekilde ayarlasin benim entrileri.
zall bukecegin zamana sokayim ben gidiyorum pampa.
(img:#285418)
gelişmelerden yayınladığı son duyurudan sinirlendiği belli olan moderatör.
sakin ol yavrum, geçecek hepsi birkaç saate. lan siz de mesaj atıp durmayın adama sıkboğaz etmişsiniz baksanıza gelişmeler butonuna tecavüz ediyor sizin yüzünüzden. özel mesaj mesaj butonum bu kadar sık yanmıyor benim ya!*
server taşımanın şerefine, dün geceden beri gelişmelerden 9 kez yazarları bilgilendirmek adına yaptığı duyurular ile büyük performans sergileyen admin.
en az 1-2 sene sesi soluğu çıkmaz artık.