şu an bu sözlükte alanen ırkçılık yapılıyor.hakaret ediliyor.ve bu hakaretlere verdiğim cevaplar moderatör tarafından siliniyor.ben hiçbir ulusa halka hakaret etmiyor.sadece faşistlere hakaret ediyorum ki onlar da bana hakaret ediyor.eğer böyle tek taraflı davranmaya devam eden modların olursa klonu olduğun ekşi sözlükten çok geride kalırsın.kalmışsında zaten.
sözlüğün admini olan bu zatı tanımıyorum, tarzı bu mudur bilmem. ama duyurusundaki bilişim polisleri kısmını pek inandırıcı bulmayan içimdeki bir yerler bana, bunların saldırıyı yapanlara göz korkutma amaçlı yazılan şeyler olduğunu fısıldıyor. olan biteni anlamadım ama hayırlısı bakalım.
sevgili ismail kardeşim; eğer sözlüğün isim hakkını satmayı düşünürsen almayı düşünebilirim. bununla ilgili kafanda bir fiyat belirlediysen özelden bana yazabilirsin. ha belirlemediysen -sen ne kadan veriyon hacı? diyorsan onu da yine özelden görüşelim. şimdiden hayırlı olsun ticaretimiz.
sözlük dün 15:00'den bugün 09:00'a kadar kapalı kaldı. dün olan ddos saldırısı sebebi ile hosting şirketi yoğun saldırıdan kendi sistemlerinin zarar görmemesi için bizim server'larımıza erişimi engellemiştir. bu süre zarfında sözlüğe girilemedi. yani kapalı kalmanın sebebi hosting şirketinin politikasıdır.
site bizi kendi kendine neden kapı dışarı ettiğini açıklamasını istediğim sözlük sahibi. teknik işlerle sen ilgileniyormuşsun başgan yoksa seni rahatsız etmezdik. bir genel ya da özel açıklama alabilirsek sevinicez ailecek.
gelip şu sözlükle arada ilgilenmesi gereken. olum çok başı boş bırakıyon bak, ddos saldırısından ddos saldırısına bakılmaz. al işte yavaşladı sözlük, saçma saçma hareketler yapıyo.
bak dostum ben bu sözlüğün senin olduğunu bilmiyordum.
yazar olunca bir baktım ilk mesaj senden gelmiş, ne bileyim böyle afilli de bir mesaj atmışsın yardımcı olmak ister gibi bir havan var. insan bildik teşekkür ederim yazdık.
sen naptın? cevap vermedin. bak hatırladım sinirlendim. niye cevap atmıyosun ki? ne var yani? senin de bir gün bana işin düşer olm. görüşcez.
son zamanlarda iyi bir yatırım uzmanına ihtiyacı olduğunu belli eden patron.
kazancın hepsi yenmez bir miktarıyla da ekmeğini yediğin işe yatırım yapılır ismail, yeter gari ddos saldırısı bahenen.
ya da sat bana sözlüğü, söz, seni baş moderatör yapıciim.
şu anda online olan, karmasının deyimiyle birinci nesil moderatör. hoşgelmiş efenim koştursun kendi sözlüğü gibi.*
not: nickaltıma iade-i ziyaret beklerim ona göre.**
vergilerden ve bazı yasal engellerden kaçmak için server ı fransa ya taşımıştı.
şimdi ise yasal olanaklardan faydalanmak adına türkiye ye taşıyor. ddos saldırısı olursa polislere diyecek ışte bizim siteye saldiri var evinden aldırın diye.
1 nisan 2012 sakasinda, "bi sikide beğenin amk" yazmıştın ya hani, bi işi de düzgün yap be ısmail. hep bi koşturmaca yahu. temeli boZuk yaparsan yazarlarını dinlenmezsen koşturmaya devam edeceksin hafız.