yiyen ama çalışan moderatörümüz, başımızın tacı, efendimiss. O değil de kendisine şu uludağ mobil konusunda teşekkürlerimi borç bilirim, düşünsenize hacı edit butonu bile var. Işyerindeki bilgisayardan iki entry gireceğim diye göbeğim çatlıyor ama telefondan giriyorum leb demeden lebtopu anlıyor. Teşekkürler zall, teşekkürler saz arkadaşları.
android telefon uygulamaları için zabah akşam çalışıyon da, hiç sormuyon; android telefonunuz var mı? fakir misiniz? aç mısınız açıkta mısınız? azcık harçlık ver de bi android de biz alak ismail abi!
mesajlara nazik ve mesafeli cevap veren yazar. ulu zall. bazen samimi oluyor, siz de aynı şekilde cevap yazarsanız yeniden resmileşiyor. ben nasıl istersem öyle olur adamı gibi.