vakti zamanında şahsıma çok yanlışlar yapmış kişi. bana yapılır mı bu ya?
organizasyon var dedin geldik,
zirve var dedin geldik,
kavga var dedin geldik,
am var dedin gelmedim.
bunu bir şakirte nasıl yaparsın sen ya? ayrıca facebook hesabın elime geçtiği an dürteceğim sizi sayın ismayil bey.
hani zall abicim, yanlış anlama büyüğümsün ama insan sözlük coder'ı deyince şöyle nerd bir tip bekliyor, ama sana bakıyorum hiç de öyle değilsin, daha çok kazma defans oyuncusu tipi var sen de güzel abiğcim... böyle sürekli ileri şişiren, hiç yerden kısa pas yapmayan cinsinden hemi de... hala şaşıyorum yahu baktıkça!
sen format diye tutturmuşken
hüsn-i entryler şukuya layıkken
kişisel istatistik tavan yapacakken
yazarın şevkini kıracak o işi
entryleri silmeyi huy edindin.*