sence bu tanım entry giren yazarlar sözlükte neden azaldı? neden gidiyorlar? neden gelenler hemen sözlüğün havasına uyup troll oluyorlar? zor değil bunu anlamak. eski, adam akıllı entry giren yazarlara bak hepsi trollerden dert yanmış. bunlar sözlüğü daha iyi yere taşımaya çalışan adamlar, seviyeyi yükselten adamlar. bahsettiğin tanım entryleri giren yazarlar.
ama sen sırf troller "formata uygun entryler giriyor" diye onları silmediğin için onlar deli oluyor. emekleri boşa gidiyor. tanım/bilgi içerikli entrysi/başlığı diğer başlıklar/entryler arasında kaybolup gidiyor, okunmuyor! ona yorum yapan görüş bildiren olmuyor, hâliyle geri dönüş alamayınca kendii kendine konuşmuş gibi oluyor. yazmıyor bir daha... niye yazsın ki?
yani sen kendi ayağına sıkıyorsun hocam... Troller formata uygun yazıyor diye bahsettiğin tanım entryleri giren yazarları kaçırıyorsun.
sol frame öyle anlar geliyor ki af edersin porno sitesinden beter oluyor. yeri geliyor takım mevzusundan geçilmiyor. yeri geliyor anlamsız başlıktan okunmuyor. arasında değerli olan yazılar geçip gidiyor saniyede.
madem bu kadar önemliyiz bilgi entryleri giren insanlar olarak biz. arada bir bilgi içerikli entarilere destek verdiğine dair bir kaç tane açık oylasan ya !,
saygılar, birde fiş kullan vergi kaçırma hadi öptüm byee.
http://www.uludagsozluk.com/e/31414488/ entrysi ile taşı gediğine oturtan moderatör. evet ağzına sağlık. bu işi bilmeyen ya da sözlük formatını bilmeyen kekoların atıp tutması iyice forum sitesi ergenlerine dönmüştü.
ama o entry sonundaki yazı ne bro. me bilim olmamış oraya sanki. şu ssg malının "bunu kim yaptı, kim basinger" esprisi gibi olmuş... yani onu yazmasan 10 numara açıklama.
dis kapinin ic mandali isimli yazarı yakında moderatör yapacak sözlük sahibi. ahanda yazdım buraya.
ibne değilim ama hayallerdeyim. o kadar laf ettik adama çünkü.
Diktatör ya yemin ediyorum.Bencil, çıkarcı bir adam.
Sesli entry için anket yaptık, büyük çoğunluk hayır dedi getirdi.şimdi videolu entry diyor.istersen evimize kamera koyup canlı yayın yapalım onu da ister misin bak kesin çözüm.
Buranın sahibi olabilirsin ama burayı yürüten biz yazarlarız.kafana göre bir şeyler yapmaktan vazgeç.
Buraya penisini çekip de koyan insanlar oldu şimdi de boşalma görüntüleri mi izlemek istiyorsun?ben istemiyorum.
padişah bir gün kavuğunun altından kafasını kaşımış,
- eeee! ne vergisi koyalım? demiş...
vezirler:
- köprülere adam koyalım, geçenden bir akçe alsınlar!
padişah,
- tamam, demiş.
aradan bir süre geçtikten sonra sormuş vezirlerine:
- nasıl, halk hayatından memnun mu? her hangi bir şikayet var mı?
- hiç bir tepki yok sultanım!
- iyi o zaman köprünün diğer tarafına da bir adam koyun, çıkandan da bir akçe alsın!
aradan bir süre geçmiş, padişah tekrar sormuş vezirlerine:
- var mı halinden şikayet eden?
- yok!
halkının tepkisizliğine gören padişah gürlemiş:
- köprülerin ortasına da birer adam koyun, gelip geçeni köprünün ortasında becersin!
aradan birkaç gün geçmiş, halktan bir tepkinin olmamasına şaşıran padişah, çağırmış vezirlerini;
-halkı dinleyelim hele bir, demiş.
gitmişler halka, padişah sormuş:
- halinizden memnun musunuz, var mı bir şikayetiniz?
ses yok.
padişah tekrar :
-ulan demiş, taş üstünde taş omuz üstünde baş komam!!! var mı şikayeti olan hemen söylesin!
diye gürleyince arkalardan cılız bir ses duyulmuş:
-padişahım, o köprünün ortasındaki adam var ya!..
- eeee!, demiş padisah. ne olmuş o köprünün ortasındaki adama?
- akşamları çok kalabalık oluyor, sıra uzuyor, eve geç kalıyoruz, mümkünse bir adam daha koysanız...
aklıma bu fıkrayı getirtmiş mod.
işbu fıkradaki padişah zall ve maalesef de halk biz, yani yazarlardır.