zall

entry6076 galeri686 ses9
    5499.
  1. hocam iyi diyorsun güzel diyorsun da bu troll meselesinin neden önemli olduğunu anlamamışsın. demişsin ki

    --spoiler--

    troll dediğin adamları tek tek entry entry incelediğin zaman senden benden daha çok kuralları biliyorlar ve uyuyorlar.

    --spoiler--

    eyvallah. bir de şunu demişsin,

    --spoiler--

    demek ki sözlüğe parayı bilgi içerikli entry'ler kazandırıyor. e o zaman zall için de bilgi içerikli entry giren adam değerlidir.

    --spoiler--

    sence bu tanım entry giren yazarlar sözlükte neden azaldı? neden gidiyorlar? neden gelenler hemen sözlüğün havasına uyup troll oluyorlar? zor değil bunu anlamak. eski, adam akıllı entry giren yazarlara bak hepsi trollerden dert yanmış. bunlar sözlüğü daha iyi yere taşımaya çalışan adamlar, seviyeyi yükselten adamlar. bahsettiğin tanım entryleri giren yazarlar.

    ama sen sırf troller "formata uygun entryler giriyor" diye onları silmediğin için onlar deli oluyor. emekleri boşa gidiyor. tanım/bilgi içerikli entrysi/başlığı diğer başlıklar/entryler arasında kaybolup gidiyor, okunmuyor! ona yorum yapan görüş bildiren olmuyor, hâliyle geri dönüş alamayınca kendii kendine konuşmuş gibi oluyor. yazmıyor bir daha... niye yazsın ki?

    yani sen kendi ayağına sıkıyorsun hocam... Troller formata uygun yazıyor diye bahsettiğin tanım entryleri giren yazarları kaçırıyorsun.

    sol frame öyle anlar geliyor ki af edersin porno sitesinden beter oluyor. yeri geliyor takım mevzusundan geçilmiyor. yeri geliyor anlamsız başlıktan okunmuyor. arasında değerli olan yazılar geçip gidiyor saniyede.

    allah peygamber aşkına formata uyuyor diye troll besleme.

    lütfen.
    10 ...
  2. 5500.
  3. sözlük sahibi, seksi kişilik.

    "troller kurallara uyuyor, ne yapalım?" deyip sıyrılamazsın işin içinden tatlı çocuk.

    durum buysa kuralları değiştirecek, formatı adam edeceksin.
    7 ...
  4. 5501.
  5. Tek kelime ile kral. Var ol paşam. Evet.
    5 ...
  6. 5502.
  7. 5503.
  8. madem bu kadar önemliyiz bilgi entryleri giren insanlar olarak biz. arada bir bilgi içerikli entarilere destek verdiğine dair bir kaç tane açık oylasan ya !,

    saygılar, birde fiş kullan vergi kaçırma hadi öptüm byee.
    2 ...
  9. 5504.
  10. http://www.uludagsozluk.com/e/31414488/ entrysi ile taşı gediğine oturtan moderatör. evet ağzına sağlık. bu işi bilmeyen ya da sözlük formatını bilmeyen kekoların atıp tutması iyice forum sitesi ergenlerine dönmüştü.

    ama o entry sonundaki yazı ne bro. me bilim olmamış oraya sanki. şu ssg malının "bunu kim yaptı, kim basinger" esprisi gibi olmuş... yani onu yazmasan 10 numara açıklama.

    ağzına sağlık.
    1 ...
  11. 5505.
  12. boğa burcu erkeklerine benziyor.
    2 ...
  13. 5506.
  14. dis kapinin ic mandali isimli yazarı yakında moderatör yapacak sözlük sahibi. ahanda yazdım buraya.
    ibne değilim ama hayallerdeyim. o kadar laf ettik adama çünkü.
    2 ...
  15. 5507.
  16. 5508.
  17. Gözleri ile herkesi büyüleyen şahsiyet.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/981542/+

    Kaymak istiyorum adeta çılgınlar gibi uludağın tepesinde.. Yanlış anlaşılmasın tam olarak düşüşündüğünüz gibi kayak takımları ile yapılan eylemden.
    5 ...
  18. 5509.
  19. Çoklu hesap kullanımının "serbest mi yasak mı" olduğuna karar veremedi. Ya da modların arasında kinci paranoyak bir şizofren var.
    1 ...
  20. 5510.
  21. 5511.
  22. 5512.
  23. Bu sözlükte geri dönüşü olmayan kararları veren malik kişi.
    1 ...
  24. 5513.
  25. 5514.
  26. 5515.
  27. Nasıl zayıfladım diye blog yazmışsın sözlüğe de beni ne zaman silecen zall?
    Adın niye Zall senin ya? Zall ney beh. Zall.
    3 ...
  28. 5516.
  29. 5517.
  30. Eheheheh online yakaladım inş 5 dakikaya imha oluyorum.
    1 mod.
    Edit: gidiyorum diye eksiledin biliyorum.
    E2: keşke gitme diyenler açık oylasın deseymişim.
    2 ...
  31. 5518.
  32. Hologram şeklinde entry bekliyoruz.
    7 ...
  33. 5519.
  34. Diktatör ya yemin ediyorum.Bencil, çıkarcı bir adam.

    Sesli entry için anket yaptık, büyük çoğunluk hayır dedi getirdi.şimdi videolu entry diyor.istersen evimize kamera koyup canlı yayın yapalım onu da ister misin bak kesin çözüm.

    Buranın sahibi olabilirsin ama burayı yürüten biz yazarlarız.kafana göre bir şeyler yapmaktan vazgeç.

    Buraya penisini çekip de koyan insanlar oldu şimdi de boşalma görüntüleri mi izlemek istiyorsun?ben istemiyorum.

    Sözlük burası s ö z l ü k.
    14 ...
  35. 5520.
  36. padişah bir gün kavuğunun altından kafasını kaşımış,
    - eeee! ne vergisi koyalım? demiş...
    vezirler:
    - köprülere adam koyalım, geçenden bir akçe alsınlar!
    padişah,
    - tamam, demiş.
    aradan bir süre geçtikten sonra sormuş vezirlerine:
    - nasıl, halk hayatından memnun mu? her hangi bir şikayet var mı?
    - hiç bir tepki yok sultanım!
    - iyi o zaman köprünün diğer tarafına da bir adam koyun, çıkandan da bir akçe alsın!

    aradan bir süre geçmiş, padişah tekrar sormuş vezirlerine:
    - var mı halinden şikayet eden?
    - yok!

    halkının tepkisizliğine gören padişah gürlemiş:
    - köprülerin ortasına da birer adam koyun, gelip geçeni köprünün ortasında becersin!
    aradan birkaç gün geçmiş, halktan bir tepkinin olmamasına şaşıran padişah, çağırmış vezirlerini;
    -halkı dinleyelim hele bir, demiş.
    gitmişler halka, padişah sormuş:
    - halinizden memnun musunuz, var mı bir şikayetiniz?
    ses yok.
    padişah tekrar :
    -ulan demiş, taş üstünde taş omuz üstünde baş komam!!! var mı şikayeti olan hemen söylesin!
    diye gürleyince arkalardan cılız bir ses duyulmuş:
    -padişahım, o köprünün ortasındaki adam var ya!..
    - eeee!, demiş padisah. ne olmuş o köprünün ortasındaki adama?
    - akşamları çok kalabalık oluyor, sıra uzuyor, eve geç kalıyoruz, mümkünse bir adam daha koysanız...

    aklıma bu fıkrayı getirtmiş mod.

    işbu fıkradaki padişah zall ve maalesef de halk biz, yani yazarlardır.
    12 ...
  37. 5521.
  38. kim olduğunu bilmiyorum ama önemli biri gibi o yüzden saygı duyuyormuşum gibi yapıcam. saygılar
    3 ...
  39. 5522.
  40. gelişime açık biri. reformist biri.

    dakka da bir yeni gelişmeler yapıyor, her zaman farklı bir şeyle ortaya çıkıyor.

    gelişime ve yeniliğe karşı olmak gericiliktir.
    0 ...
  41. 5523.
  42. eski tasarım'ı kaldırmasın da ne yaparsa yapsın diye düşündüğüm sözlüğün yöneticisi.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük