oylama sorununun çözülmediğini bilmesi gereken admin. 23 eylül ile 1 kasım arasında girilen entryler otamatik olarak seri şukulanıyor. anket sonucu gözetmeksizin tüm şukuları iptal etmelidir.
sözlük sözlük olalı böyle saldırı görmedi. üstesinden geliniz.
an itibarıyla yapılan otomatik oylamaları dakikasında silmeyi başarmıştır. tebrik ediyor ve diğer tüm haksız oylamaları silmesini talep ediyoruz. ezik değiliz amk. hepsi silinmeli. anket işi bebek işi.
otamatik oylamaları iptal ederek haksızlığın önüne geçmiş sözlük sahibi.
zaten anket sonucunu dinlemesi saçma olurdu. 1 günde 600 kişiye yakın yazar '' oylamalar geri alınsın '' demiş ise zall buna kayıtsız kalamazdı. ilk kez bir yönetimi bu kadar başaralı buluyorum. artan karma puanları bile eskisi gibi geri alındı. iyi iş becerdiler.
tüm sözlük sahipleri arasında en silik olanı bu kötü mü iyi mi bilmiyorum.
yani öne çıkarmıyor kendisini bu bir açıdan herkesin eşitlik kavramına daha çok inanması anlamına gelebilir ama ezik bir temada yaratabilir kendi benliği adına ilki mi ikincisi mi bilmiyorum.