1 nesil henüz bayramı kutlanmamış moderatör. hiç kimse mi sevmez seni?
birisi de çıkıp dememiş ki bayramın kutlu olsun.. zallım zall, yazık kimin çocuğuysa.
donuz butonu gibi faydalı bir butonu sözlüğe kazandırmasıyla teşekkürü hak eden yönetici. eski tasarıma da donuz butonunu eklediğinde bir teşekkür daha alacaktır.
her yıl ek$iciler festivallerde kurtlarını dökerken bizi monitöre bağımlı hale getiren keke. ayıp gözüm. insan organizasyon yapar da 2-3 yılda bir mi yapar? en kısa sürede geni$ çaplı bir sözlük organizasyonu beklemekteyiz. artık ya$ zirvesi mi olur bilemem ama yapsındır.
arada sözlük ile ilgilense çok iyi olacak. bir derdim var'dan ilettiğimiz sorunları modaratörler ulaştıramıyor adama biz nasıl ulaşacağız? uludağ sözlük video'nun daha kullanışlı olmasıyla ilgili birkaç şey paylaşmıştım ama zamanı yoktu herhalde bir değişlik yok uludağ sözlük video'da, www butonu ne zamandır işlevsiz bir el atsa fena olmaz.
Sözlükte olanları pek te umursamadığını düşündüğüm sözlük sahibi. Özellikle son 2 yıldır saldım çayıra mevlam gayıra modunda parasını saymakta diye düşünüyorum. Ayrıca moderasyon da iğrenç.