51.
şu an dinlediğim duman şarkısı sağlam parça.
52.
"Bütün mesafeler, yürekte başlar."
Mevlâna
53.
Yurekleri daracik bazilarinin, icerisine ne sevgi sigiyor nede insanlik...
54.
Bazen götle eş değerdir. "Bla bla yapmaya yüreğin var mı" ya da "bla bla yapmayı götün yer mi" ikisi de aynı.
(Hakikaten çok romantik bi başlık canım)
55.
duman in sarkisi. klibide guzel. bu adamlarin aman aman ve yurek sarkisi guzel. bak orhan gencebay in gönül sarkisinida guzel soylemisler.
56.
Moderator abi yürek yedim.
57.
1 saat önce bir kızın bana serenad yaptığı parça. neye uğradığımı şaşırdım. ama sonra karar verdim ki hayatı güzel yapan bu ufak değişimler. hergün hergün böyle şeylerle karşılaşsak bir anlamı kalmazdı.
58.
klibinin sonu insanı ağlatabilecek etkileyiciliğe sahip duman şarkısı... bir yaşanmışlığınız varsa tabi...
59.
her şarkıda adı geçen sürekli kırılan dayanmayan insan organıdır. midenin hakkını yer hep bu yüzden.
61.
çok kez dinlediğim ama klibine hiç dikkat etmediğim parçaydı. az önce baktım da o ne güzel klipmiş öyle.