Kas yapma çabasında elemanların* hocalarının direktifleriyle her sabah 2 tane çiğ içmesi gereken; kokusu pek dayanılası olmayan *protein deposu.
-tavuk abiler/ablalara saygı ve selamlar-
edit: bir sporcunun çiğ olarak tüketmemesi gerekir çiğ yumurtada bazı proteinler çözülmez tam fayda alınmaz. haşlayın abicim. birde iki yumurtayı yemeseniz de olur. doğal proteine ağırlık verin.
yeryüzündeki en sağlıklı besinlerden biridir. hiçbir besinde bulunmayan birkaç amino asit içerir. fazlası alerji yapabilir, ancak kalbinizde falan yağ oluşmasına neden olmaz.
kırılıp haşlandığında sarısı koyu lav kıvamında olursa en güzel kıvamını bulur. ne su gibi ne de katı. beyaz zarını kaldırıp tuzu dökersin, sonra ekmeği löp diye bandırırsın.
Cok tuketilmemelidir. Ozellikle sari kismi kolesterolce boldur ve ak kismi ise avidin icerir. Avidin ise biotin, nami diger vitamin b7nin emilmesini engeller. Gerci bu engelin ciddi olmasi icin en az 20 yumurta yenmeli. Ayrica yumurta proteini insan icin en uygun proteinlerdendir, esansiyel aminoasitlerce bol bu proteinler.
Not: zorunlu edit. Edit nedeniyse yanlis bilgi. Dogru bilgi lippincott'un biyokimyasindan alindi.
en kaliteli proteinleri barındıran en bir besin maddesidir. sabahleyin yumurta yiyen erkeklerin, yemeyenlere nazaran akşam karılarını memnun etme ihtimalinin daha yüksek olduğu yapılan araştırmalarca ispatlanmıştır*.
Yumurta kabuğu yüzeyinde yaklaşık 17 bin gözenek bulunmaktadır ve bu gözenekler içerisinden yumurta, koku ve tat çekebilmektedir. Bu nedenle karton ya da kutu içerisinde saklanması gerekir.
süt ve balı izlemedim. dün rastladım bunu artık nasıl bir sabır varsa sonuna kadar izleyebildim. filmde kendimden hiç bir nokta bulamıyordum ki kız ve oğlanın aşkında kaldım bir öyle. sonunu kendim yazdım filmin. çocuğun başına bir şey gelecek ve kız onu hep arayacak ama bulamayacaktı. filmin sonu bu olmalıydı. çocuk geri gelince hiçbir anlamı olmadı. nejat işler seçiminin yanlış olduğunu düşünüyorum. onun yerine görünüşü daha sıradan duygu yönü daha güçlü biri olabilirdi.
Yaz aylarinde yenilmemesi gereken yiyecektir. -en azindan alerjisi olan insanlarin yememesi gereken yiyecektir. Aksi taktirde vucudunuzda kahverengi lekeler cikar ve kasinirsiniz. Ben ettim siz etmeyin.-