Twitter'daki malum ayardan sonra sosyal medyada bir nebze olsun saygınlığı artan memleketim . Demek ki sosyal medya'fa falan bi cinlik yapmak gerekiyomuş , darısı bilecik ve bayburt gibi diğer kaderdaşların başına.
belediye işi gücü bırakmış bi kızla uğraşıyo dicem de hak ettiniz amk. işiniz gücünüz yozgatla taşşak yapmaktı akıllı olun artık. neyse bilecik var birazda ordan yürüyn bakam nolcak. *
kent merkezi 80 bin civarında nüfusu olan orta anadolu şehrimiz.
allah biliyor ya hiç gidip görmüşlüğüm yok, ama duyduğum ve araştırdığım kadarıyla;
* gece hayatı neredeyse hiç yok
* kırsal bir kent
* gezilecek yer az ve kentin her yeri belli
* kentin ortasında bir saat kulesi var
* çapanoğlu kelimesini lügatımıza kazandıran kent burası
* çamlıkları pek güzel
* testi kebabı çok meşhur.
30 mart seçimleri sonrası sadece sarıkaya ilçesinde mhp kazanmıştır. bunun haricindeki bütün ilçelerde akp kazanmıştır. 2009 da boğazlıyan çandır çayıralan çekerek ve bi iki ilçe daha chp mhp ve demokrat partide idi ama bu seçimlerde hepsi de gitti . bu yolsuzluk olayları falan bizim memlekette insanları akp'ye daha da bağladı.
2 sene oklumun oldugu ilk indigimde abi ben yozgatta inecem ilce otogarinda yada yolda degil dedigim. Yimpasla beles turubun duruyo mu(ustgecit) yozgalilardan aydinlatmasini istiyorum.
türkiye'nin testesteron oranı en yüksek şehri. bir yumuşama olduğunda hükümet nüfus politikası adı altında yozgat'a helikopterlerle delik prezervatif atar. böylece bir kaç yıla ülkenin testesteron seviyesi gelişmiş medeniyetler seviyesine çıkmış olur. bebeklerin elde tesbih parmakta bozkurt yüzüğüyle doğduğuna inanılır. ilk kelimeleri anne, baba veya dede olmaz. "sen hayırdır la?" olur.