o değil de, asıl konu; kullanıcılarının en alakasız videoların bile altına küfür edebilmeleri.
yine ders çalışmadığım bir gündü, günlerden sendin aşkım şaslkdşlsdk. öhm, her neyse. "dinlerken ağlıycaksınız" başlıklı videoyu açtım, ne o ağlattı ne ben ağladım. böyle bi anımdır.
yazdan beri internette dolaşan her türlü çözüm yolunu denememe rağmen bir türlü giriş yapamadığım video paylaşım sitesi.
giremiyorum derken, sürekli beyaz ekran ve altta bağlanıyor diyor ama bir türlü bağlanamıyor kodum sitesine. o sayfayı öylece bırakıp, yarım saat sonra bakınca girmiş oluyor, fakat bir başka yere tıklayınca bir yarım saat daha bekletiyor.
simgesi de değişmiş olan video sitesi. yeni simgesi pek bir hoş durmuş. çok sevdim lan. bir de böyle jose mourinho'nun simpaş mı yimpaş mı o reklamdaki halini sevmiştim kimse beğenmemişti hey gidi be. ben mi manyağım sözlük anlamıyorum ki.
yeni tasarımıyla ikinci dünya savaşıyla ilgili siyah beyaz bir video izlerken tanıştım ve sanırım videonun temasıyla uyumlu olsun diye böyle dedim. değilmiş meğer.
Googlea üye olanın youtubea otomatik olarak üye olduğu ve youtubeda istediği videoya yorum yapma hakkı olduğu günde milyonlarca kez tık yapan paraya para demeyen dolar diyen site.
ana sayfasını görüntüsünde güncelleştirmeye gitmiş olan site. şimdilik güzel gibi gözükmekte. artık çok daha fazla şey elinizin altına konulmuş. mesela birçok kullanıcı arkadaşınızın ne yaptığı (subscriptions) görebiliyorsunuz. eskiden de görüyordunuz ama artık daha uzun bir liste halinde gösteriyor. mesela şuan sayfamda 75 subscriptions var.
değişik birkaç özellik daha var sanırım. sayfa rengi de değişmiş mesela....