beta özelliklerini denemeye sunan video sitesi. video kırpma, düzeltme gibi özellikler var paylaşılan. diğer beta denemeler için: http://www.youtube.com/testtube
replay butonuna bastığımda videoyu tekrar yükleyen sitedir. allahsız mısın lan yutub? adil kullanım kotasından haberin yok mu? onu geçtim yüklenmiş videoyu niye baştan yüklüyorsun? gavat mısın amk?
son adobe flash player güncellemesinden sonra bir haller olan sitedir. video pause yapıldığında gri bar da ilerlemeyi durduruyor. yani video yüklenmiyor, play yapıldığı zaman kırmızı barla beraber tekrar gri bar da dolmaya başlıyor.
sitesinde 56 dil seçeneğinden bir tanesi bile türkçe değildir. hani türkiye'den giren yok ondan dolayı diyeceğim ama alexa verilerine göre en çok girilen 3. sitede türkçe seçeneğinin olmaması çok şaşırtıcı.
trafik kazaları ile ilgili görüntüleri izlemek için girdiğinizde kendinizi seda sayanı ronnie coleman adındaki kaslı herifin vücuduna dokunurken buluyorsunuz. az daha gittiğinizde birilerinin sutyensiz görüntülerine ulaşıyorsunuz.
video eklerseniz eklediğiniz etiketlerin arasına virgül yerine tırnak işareti koymanız gerekiyor. yoksa etiketler eski haline dönüyor ya da tamamı görünmüyor.
Uluslararası bir video arama motorudur. Bir çok kişiyi ünlü yapmıştır. Örnek;justin bieber, öykü&berk vs. Uluslararası olduğu için tabikide çokta büyük kitlesi, ziyaretçisî bulunmaktadır. Çoğu şeyi bulabileceğimiz bu video arama motoru videolarıyla günümüze damga vurmaktadır.
tamam yeni tema iyi olmuş güzel olmuş fakat eskiden browse menüsünde en çok izlenen videoları gün ay yıl şeklinde izlenme oranlarını görebiliyorduk şuan sadece bugüne ait izlenme oranlarını veriyor neden kaldırılmış anlamadım.
şu devirler, bir tür "seviyesizliğe" sahne olmaktadır.
sıklıkla beğenilen paylaşımlar altında gözlemlenebilir bu husus. örneğin; binlerce "like", adedi çift haneli sayılara ulaşamayacak kadar "dislike" almış bir paylaşımda, beğenmeyenlere dair muhakkak bir atıf yorumu bulunmakta.
"kulağı s.k.....ce 10 kişi var", "8 o...ç. var!" minvalli; "beğenmiyorsan dinleme, izleme" gibi, absürd bir dayatmanın ürünü olan bu yorumlarla; beğeni anlayışına karşıt seviyedeki kişilere, ateş püskürülüyor..
izlendikten sonra beğenilmemiş olamaz mı? herkesten aynı beğeni derecesi nasıl beklenir? hepsi bir yana; bu tutumu takınan kişiler, yorumlarında "beğeni"ye boğuluyor..
allahın belası video oynattırgaçıdır. video ara belleğe alınır tam ekran yapıldıktan sonra tekrar ara belleğe alsın diye beklersiniz. amına koyim youtube. **
her dakika upload edilen videoların izlenmesinin saatlere sığmayacağı kadar geniş ve bi o kadarda sık kullanılan ve artık insanların her türlü özel videolarını bile yayınladıkları geçenlerde googleın satın aldığı dünyanın en büyük video paylaşım sitesidir.