2007'de üniversite üniversite gezip akp aleyhinde konuşmalar yaptığını hatırladığım, omurgasız kişilik. Cumhurbaşkanının duymak istediklerini söyleyerek ekonomist ilan edilenlerdendir kendisi.
o jölenin içinde ne var merak ediyorum, hangi madde bu kafaya erişmesini sağlıyor bilmek istiyorum. işin şakası bir tarafa bu adamlar bu kadar nefret söyleminde bulunup nasıl hiçbir şekilde mahkeme yolu görünmüyo bunlara lan. adam vururum diyo, silahım mermilerim var diyo. nasıl bir ülkedeyiz lan biz.
Fütursuzca salladığı hikayeleri mevcuttur,hala ne olduğu anlaşılamayan bir meslek erbabıdır (gazeteci,ekonomist .....)
Hükümet şakşakçılığından kapağı a habere ve trt habere atmıştır
Bir ara 17 aralık operasyonunu önce balta limanı antlaşmasına sonrada montröye bağlamıştır
Hayır yani tamam balta limanını anladım neyse de montrö ne lan anın oğlu esteban
Troll işte bildiğin
Eyyorlamam bu gadar goley gelsin.
Kaç seçim geçti hala bi koltuk kapamadı, adamın tükürük bezleri bir lamanınki kadar kocaman oldu yalayıp duracak tükürüğü üretmekten, hala bi sonuç yok.
arkadaş biz algı yönetimi, manipülasyon falan diyorduk da ben artık gerçekten bu adamın profesyonel bir tavırdan çok uzak olduğunu düşünüyorum. bununki "iş" falan değil abi, adam çok başka şeyleri yaşıyor. şu seçim tablosunu, milletten gelen, başkanlık seçimine geçilmesine yönelik bir uyarı olarak yorumlamak...
Buradan bir hükümet çıkıyor, tek parti hükümeti… Meclisteki oylama sırasında diğer partilerden de oy alabilir hükümet. CHP, MHP ve HDP’yi tek blok olarak düşünüp AK Parti’ye karşı hükümet kurmaları söz konusu değil. Başkanlık sistemini konuşacağız. Henüz yorum yapmak için erken. Net bir başkanlık işareti çıkıyor. Parlamenter sistem üzerindeki tartışmayı daha belirgin bir hale getirmiştir. Sadece görünene aldanmamak gerekiyor. Manipülasyonlara asla aldanmayın. Bu bir istikrarsızlık tablosu değildir. Tam tersi vatandaşın bir uyarısıdır. Sistemi bir yukarı taşı mesajı veriyor vatandaş… Herkesin sakin bir şekilde durması gerekiyor” dedi.