ekonomi bakanı olursa vay mehmet şimşek'in haline.
vah halkbank'ın haline.
vah vah halimize.
ama borsa için döviz kurlarının değişmesine de artmasına da sebep olur.
düşünsene bu jöle sürdükçe kilo aldıkça dolar yükseliyor.
böbrek.avi olur.
"keşke olsa ab'ye alınmadan gümrük birliği'ni askıya alıyoruz" diyecek cesaret olsa!
"ab'ye üye olmayacağız stratejik ortaklı yapacağız. bununla birlikte rusya, çin, hindistan ile ilişkileri geliştireceğiz" diyebilecek bi irade olsa
ulan zaten hitap ettiği kitlede, 'birisi konuşsun da kuzu kuzu dinleyelim' zihniyeti var.
vaazı çok seviyor yani millet. o yüzden bu taraktan olan insanlarda hep böyle insanlar çıkıyor, işte kadir mısıroğlu gibi filan.
adam öyle bi anlatıyor ki, tamam abi olayı bitirmiş ya, alim yani. her şeyi biliyor. feyiz veriyor, gerçekleri söylüyor, helal olsun etkisi var.
bu kadar lider ve çoban sevdalısı olup kendileri düşünüp sorgulamayan insanlara borusu öter anca...
yandas medyanin tumunde yorumculuk pardon yalakalik yapan insan .
-Bu adam hep ecevit devrini elestiren ama 99 depreminden habersiz olan insan .Eger kendi donemlerinde bu olay olsaydi partinin adi bile kalmazdi .
şuan akp iktidarı kaybetse yerine bdp gelse kalaşnikofu alıp dağa çıkacak gibi duran bir tip. mhp gelirse de direk ülkücü bıyığı bırakır. atarlı atarlı konuşur bu arakadaş, tıpkı bi zamanlar tayyibe salladığı gibi.
geçen gün trtnin kanallarından birinde programını izlediğim şahıs, başbakanın başdanışmanı. programın ismi de derin analiz. tarihe not düşülsün diye buyrun bu da resmi : http://imgim.com/585inciq8058243.png
yahu başbakanın başdanışmanı, trt gibi aldığın tvden bile vergi payı alan bir kanalda, program yapıyor. hem de nasıl bir program. karşısına da almış bir tane papağan, yiğit konuşuyor, o tekrarlıyor. zaten yiğit dediğin adam da başbakanın laflarını tekrar eden bir adam. izlediğim programda vesayet aşağı vesayet yukarı konuştu durdu. dış mihraklardan bahsetti falan. bunu söyleyen adam da sorbonne'da yüksek lisans yapmış anasını satayım. ne laka diyeceksiniz, biliyorum bir alaka olmadığını. ama yarın bir gün maazallah yolları ters düşerse habervaktim gibi haber! kanallarında aleyhinde delil olarak kullanılır bu. söylemiş olayım dedim.
ve daha hala millet trtde başbakanın tvde bulunma süresinin lafını yapıyor. kardeşim, adamlar başdanışmana masal anlattırıyorlar, yakında vekilliği bitince arınçı da ramazan sohbetlerine, dini sohbetlere falan çıkarırlar diye korkuyorum, sizin bahsettiğiniz şeye bak.
umuyorum ki 20-30 yıl sonra çoluğumuz çocuğumuz işbu entriyi okuduğunda, ya da böyle bir vakanın hasıl olmuş bulunduğunu öğrendiklerinde halimize acı acı gülerler ve "buna demokrasi mi diyorlarmış gerçekten?" diye sorarlar yaşıtlarımıza. yok eğer onlar da " ne var ki bunda, şu anda da zaten üç aşağı beş yukarı öyle durum." diyeceklerse biz bu ülkenin kepenklerini indirip gidelim!
Bir ara iktidara olur olmaz laflar eden ama savunduğu adamların tabiri ile " çark eden" şu anda başbakanın(ayrıca cumhurbaşkanı) baş danışmanı adam. Kendisi büyük bir dönektir ve jöleli olarak da bilinir.
eskiden yüzüne bakınca iyi bir insan olduğunu düşündürürdü. öyle bi' havası vardı.
ne zaman ki dark side'a geçti, sürekli yüzünü buruşturuyor. sakallar falan da birleşince, adeta suratından pislik akıyor.
üslubu da zaten bunu destekliyor.
neyse. dönektir, ve hep dönek olarak kalacaktır. bu yazı ömür boyu seninle gelecek ey yiğit bulut.