Önceki yıllara göre kolay diyenlerin halt ettiği sınav, ilk 20-30 bin ve son 400-500 bini etkilemese de sınav gerçekten önceki yıllara göre zordu ve orta sıralarda gerçek bir dalgalanma yarattı, bu sınavdan karlı çıkanlar genellikle hayatının bir bölümünde bile olsa kitap okuyanlar oldu bu ekolden bir akrabam var günde 3-4 deneme çözenlerden daha yüksek puan aldı neredeyse hiç çalışmadan. üst taraf zaten çalışkan öğrenciler olduklarından alt taraf ise zaten ayvayı yemiş olduğundan fazla etkilenmedi bu dalgalanmadan.
eğer gerçekten başarmak istiyorsanız, en geç pazartesi gününden itibaren lys kasmaya başlayın. ygs psikolojik sınavdı, sizi yıldırmasına izin vermeyin. çok klişe belki ama önemli olan cidden lys.
devlet adamlarının ilkokul mezunu seçildiği fakat çalışanların üniversite mezunu olmasına önem veren ülkede ygs'yi hazırlayanların ve bu sistemi düze sokamayan herkesin köküne kibrit suyu.
386 alarak ygs1de 27binlerde oldugum sinavdir, 95'liyim bir universite'de okuyorum belki degistiririm, 5binlerde birisi kac puan almistir merak ettim bilen varsa rahatsiz etsin. Entrydende anlasildigi uzere turkceyi batirmisim. swh
Barajı bile geçemem diyip yatarak 225 aldığım sınav... (Ben Şok)
Bu sene 97lilerden sonraki yönetmelik değişiyormuş... En zor YGS de buymuş... Bizim hocalarda girdi sağlam zorlanmışlar.
352 alarak ygs5 de 47 binde olduğum sınavdır. 19 bin e çekebilir miyim diye düşünüyorum. eğitimci ya da tecrübeli yazarlardan yardım bekliyorum. hocalar fencileri aradan çekersek 10 binde olduğumu söylüyorlar ama bakalım.
son 3 yılın en zor türkçesini barındıran sınav. ama sorular soruların mantığını anladınız mı çözebiliyorsunuz o yaptığım 30 doğruya dayanarak söylüyorum.
son 3 yılın en zor türkçesini barındıran sınav ama sorulan soruların mantığını anladınız mı çözebiliyorsunuz o yaptığım 30 doğruya dayanarak söylüyorum.
normalde hep kendince iyi yapan bir dershane ogrencisiydim.
sinav gecesi yatmaya gittim. normal yani her gece gibi. o anda gum gum gum. kalp deli gibi atiyor, sanki sen nereye uyuyon amk der gibi. 3 saat dondum dondum durdum yatakta. sinav salonuna da erkenden gittim tabi o efsane kutusunde kalemleri de gordum zaten. hep siyah bekliyodum bu sene 2015 icin ozel midir nedir beyaz geldi ters kose oldum bile. dedim kutudaki pecete yaninda tuz var mi? sorulari gorunce zaten anladim tuzluyarrak verdiklerini. bi seyler yaptik iste hic calismasaymisimda ygs acisindan ayni seyi yapardim ama lys icin bence ne olursa olsun birakmayin. lys ygs gibi bencil bir sinav degildir. yani insallah....
tanim icin; beyaz ucak kalemleri deep throat yedigim sinavdir.