problemler bulduğum sınavdır.
sınava girerken kimlik,giriş belgesi ve su dışında başka bir şey alınmayacakmış.
iett de gidişte ücret almayacak.
sorunsa dönüşte öğrencinin istanbul karta ihtiyacı olmasıdır.
tek ve otobüsle giden öğrenciye problem çıkmaktadır.
ikinci problem ise arabasıyla tek giden içindir.
zira anahtar getirmenin yasak olduğu özellikle belirtilmiş.
tek yaşayan öğrenci evini kilitleyip yürüme mesafesindeki okula gitmeside problem doğal olarak.
başvurumu yapıp elimde dekontum olmasına rağmen sistemde "sınav kaydınız bulunmamaktadır" ibaresiyle karşılaştığım için giremeyeceğim sınav. 1357 kişide aynı durumdaymış.
başvurusunu yapıp, elinde dekont olmasına rağmen ösym'nin sistemindeki sorunlar nedeniyle giremeyeceklerin olduğu sınav. emeğe saygı falan demeyeyim hiç.
bazı sitelerde denemelerde ''türkçe-40, sosyal-38,5, mat-35, fen-25'' gibi netler yapan -yabancı dilcilerin- ''üff fenim niye böle yaaa'' diye kahrolduğu, akşam akşam beni benden alan sınavdır. hay amk bunlar mı çok çalışmış yoksa ben mi çok salağım bilemedim.
yüzde 30 bile ancak etkilediği varsayılırsa, nasıl geçerse geçsin, ondan daha önemli ve belirleyici olanın lysler olduğu söylenebilecek olan sınavdır.
lys ile nasıl farklar kapanıyor bir sürü örneği mevcut zira.
not: yüzde 40 dendiğinin farkındayım, ama hesaplamalarda o kadar olmuyor.
ayrıca puanın yüzde 40'ı direk alınmıyor, buradan yaygın bir yanlışı da söyleyeyim.
2010 yılının ygs sinde türkçe-38, sosyal-33, matematik-18, fen-1 yaptım, tabi girmemiştim evde çözdüm. yabancı dilci olduğum için istediğim puanı bana sağlayan netler bunlar, fakat bu yıl nasıl olur bilemem. inşallah aşağı yukarı aynı seviyede olur sorular, özellikle coğrafya. coğrafya feci kebapmış 2010 da.
Ösym'nin yerleştirme yolunda attığı ilk adım. Mini etek erkek rakiplerim için, kalemi sıraya vurarak soru okumak, o tsunami etkili hapşırıkım ses takıntılı rakipler için, en kritik anda offlama panikatak rakiplerim için, türkçeyi ilk on dk sayfaları çevirerek bitirmiş gibi yapmak zaman takıntılı rakiplerim için ve ben ygs için hazırım parti başlasın. Ygs derken bile içimden asfalt dökme makinası geçiyor adeta , bakmayın yukarda yazılanlar hayal ürünü.
nerde gireceğimi bir türlü öğrenemediğim sınav.
"sınav kaydınız bulunmamaktadır." ibaresini görünce beni bir sürü küfür etmeye zorlayan sınav.
aps ile dilekçe yollayıp umarım sorunu çözebilirim der gibi görünüp ana avrat düz gittiğim sınav.
3.kez giricem olm, öğrendik başvuru yapmayı biz, hala neyin teranesi bu, yok sınav kaydın yokmuş falan.
4.defa ve ilk kez taşşağına gireceğim sınavdır.. ergenlerin panik halleriyle oldukca eglenceli olacaga benziyor.. ve son olarak sonucta hayatımızı 3 saate sıgdıran bi sınav rererö..
türkçe'den 38 üstü doğru sosyal'den 30 üstü net matematikten 10 küsür net yapıp lys'de boğaziçi veya odtü tarih için savaşacağım efsanevi sınav.yapamazsam ne yaparım I do not know.