2011 yılında telefonun şarjını çok yiyor diye günlük silip yüklediğim bir uygulamaydı. sms daha revaçtaydı hala o yıllar. o yıllar dediğim çok da olmadı Samsung S2 fln vardı gayet teknolojik bir aletti, hala iş görüyor. ama gerçekten hala şarjın amına koyan bir uygulama olduğu açık ve net. yine de son zamanların en hayırlı uygulaması, tek kötü yanı son görülmeyi kapatınca keşke karşı tarafın çevrimiçi olup olmadığını da görmesek.
"kime yazmış kime online olmuş" u önemli olmayan uygulama. Konuşacağıyla konuşup en son size bir "iyi geceler" der. Öyle saf saf avutursunuz kendinizi; bir tek benimle konuşuyor diye.
Biraz güvenin karşınızdakine . Güvenmeyeceğiniz insanlarla birlikte olma... oha bi dakika çevrim içi oldu ? kimle konuşuyor bu ?
Fazla ilgiden mallayan karılar gibi oldu, huyi suyu değisti. Vereceksen ver, vermeyeceksen uğraştırma. Bir ara temmuz 2016ya kadar uzattı tarihi, sonra ömür boyu uzattı.
önce ömür boyu kullanma hakkı veren, daha sonra bedavadan verdiği bu hakkı geri alan uygulama. an itibari ile ise yeniden hak verdi. teşekkürler, ne diyelim.