whatsapp

entry3204 galeri159
    2288.
  1. arkadaslar gayet güzel calisiyor. siz yalnizsiniz uygulamayi kakalamayin.
    5 ...
  2. 2287.
  3. 2287.
  4. Hiç bisey yapmiyorum ama arada bi girip cikiyorum paslanmasın diye.
    8 ...
  5. 2286.
  6. Yine boka saran uygulama. Niye iletmiyorsun allahın cezası?
    2 ...
  7. 2285.
  8. 2284.
  9. Bi tek bende mi calismiyor amk ne mesaj geliyor ne mesaj gidiyor bu ne is.

    Edit : dalyaragin teki de sen yalnizsin diyerek prim yapmaya calismis , lan amcik ben yalnizim tamam da bu whatsapp in sorunlu oldugu gercegini degistirmiyor amk.

    Neyse ki sorun tek bende degilmis amk ;

    https://eksisozluk.com/19...okmesi--5112750?a=popular

    Edite edit : sozlukte gerizekali bitmiyor amina koyim biri gidiyor biri geliyor.
    5 ...
  10. 2283.
  11. 2282.
  12. Ne demis (bkz: ajdar). Grup olalim grup, çikita muz!
    2 ...
  13. 2281.
  14. bu sabah itibariyle bilgisaray sürümü çıkmıştır. yani artık bilgisaray üzerinden whatsapp uygulmasını kullanabileceksiniz. yalnız Windows 7 DE çalışmıyormuş. en az Windows 8 olacakmış.

    Windows 7 DE çalışMAMası kötü oldu. sırf bu programı kullanmak için Windows 10 'a da geçmek istemiyorum doğrusu. ne yapsam bilemedim.

    http://www.hurriyet.com.t...ldi_sosyalmedya_teknoloji
    3 ...
  15. 2280.
  16. Anneannemin telefonundaki bildirim sesini kuş sesi yaptığım uygulama. Birde üstüne 'oğlum ezan vakitlerinde de ötsün ama daha uzun ötsün demesi' coh tatlı. Rehberde toplasan 20 kişi var kadının. Whatsapp'i da anamlar için yüklemiş. Grubun adı da anasının danaları haha. 80 yaşında kadın, 1 yıldır internette takılıyor. Dün anneme örgü gösteriyor dönüp Çinliler gibi örüyon maşallah dedi. Instagramdan Çin örgü sayfası bulmuş. Modellere bakıyormus. Yarın falan da youtube u öğreteceğim. Oğlum süper lan. Doğduğunda herkes anlaşabilsin diye ortak dil öğretseler bildiğin dünyalı olduk. Anane lan bu, zamanında okuyup ne yapcan? dediklerinde kaybolurum yolu bulamam diyen kadın. Nereden nereye hayat. iletişim süper birşey.
    6 ...
  17. 2279.
  18. hayatımıza girmeden önce ne yapıyormuşuz dediğim uygulama.

    son görülme yok, mavi tik yok, profil resmi yok, durum yok. ee sen ne işe yararsın sms?
    4 ...
  19. 2278.
  20. Telefon hafızasının amina koyan uygulama.
    1 ...
  21. 2277.
  22. 6 aydır kullanmıyorum kafam acayip rahat. gerekirse mesaj atıyorum. son görülme yok mavi tık yok mis.
    1 ...
  23. 2276.
  24. Memduh şevket esendal hafıza videosunda vassap beyi temsil eden kelimedir. Bi burda işime yarıcak sanırım.
    2 ...
  25. 2275.
  26. Yeni güncellemeyle birlikte gelen açılır pencere olayı güzel olmuş ama ben yakın zamanda yine bir güncelleme gönderip ayar çekeceklerini düşünüyorum.
    5 ...
  27. 2274.
  28. saat başı durum değiştiren pelinsuların otladığı yer, bölge.
    3 ...
  29. 2273.
  30. ilişkilerde gereksiz yere sıkıntı çıkaran program.
    5 ...
  31. 2272.
  32. Bi kere piyasayı kaptı ağzıyla kuş tutsa zor ötekilerin işi.
    1 ...
  33. 2271.
  34. acaba kaybolup gittiği zamanları görüp "bizim zamanımızda whatsapp vardı ya" diyebilecek miyiz?

    kim derdi koskoca msn kaybolup gidecek diye, belki bu da kaybolup gider 15-20 sene içinde.
    9 ...
  35. 2270.
  36. Android e yaptığı yeni güncelleme ile bildirimler kanalıyla hızlı cevap verme özelliği gelmiş. Üstelik o iğreç uzun beyaz ve Türkçesi bozuk bildirim de değiştirilmiş.

    Aslında ben 2011 yılında iphone 3 kullanırken jb yaptığım telefonumda bitesms ve WhatsApp plus ile bu özelliği kullanıyordum. iphone da ios 9 ile böyle bir hızlı cevaplama özelliği getirilmişti. Ancak WhatsApp için geçerli miydi bilmiyorum. Şimdilik bir tık daha güzel bir uygulama kendileri.
    1 ...
  37. 2269.
  38. telefon numarası istemenin nazik yolu hâline gelmiş uygulama.
    2 ...
  39. 2268.
  40. 2 senedir mahrum kaldığım gerekli uygulama .
    1 ...
  41. 2267.
  42. whassaaaap tereyağlı ballı yapraaam?

    bende çalışıyor bu arada. güzel gayet.
    1 ...
  43. 2266.
  44. son gelen uçtan uca şifreleme uyarısı, iki kişi arasında gerçekleşen mesajlaşmanın başka kimse tarafından okunamayacağını, bu konuşmaların şifrelendiğini belirtiyormuş. tabi hemen akıllara şu soruyu getirmiştir. "ulan önceden başkaları okuyabiliyo muydu ulan allahsızlar??"
    4 ...
  45. 2265.
  46. sabah ekranda çıkan uyarının ne olduğunu anlamadığım uygulama.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük