bokunun çıkmasıyla telefonumdan kaldırdığım uygulamadır. çok daha kralları mevcuttur. nerede çokluk orada bokluk demiş atalarımız. ne de güzel söylemiş.
sırf whatsapp yüklenmiyor diye telefonunu değiştiren gördükten sonra insanların artık neleri markalaştırdıkları konusunda beni şüpheye düşüren program.
"telefona kuramıyorum" diye üzülenler için ideal bir yoludur ki bilgisayara android kurup whatsapp'ı çalıştırmak. ne bileyim canınız falan sıkılır uğraşırsınız belki. isteyen olursa çok basit bir yolu mevcut anlatabilirim. ama istenirse tabi. öyle herkese anlatasım yok.
symbian sürümü için söylemek gerekirse sürekli güncellenen ve güncellendikçe de telefonla içli dışlı olan program.
2.6.97 li sürümü kullanıyorum.
artık kartvizit konum göndermek çok kolay ve pratik.
hatta bir dosyayı gönder dediğinizde seçenekler arasında whatsapp ın da çıkması ile dosya gönderme oldukça pratik.
şarj yiyor yeaa diyenler için söyleyeceğim laf ise, kullanmayın o zaman. 7-24 msn gibi muhabet edecekseniz şarj yer haliyle.
bende mail kontrolü kıpraşım vesayre bir sürü şey açık. 1 gün rahat gidiyor. sevgilimle arkadaşlarımla da whatsapp ile konuşuyorum.
daha da yaygınlaşacak göreceksiniz.
Son zamanlarin en Populer mesajlasma Programidir. Marketten bedavaya indirile bilir. Sinirsiz interneti olmayan kisi icin belki tek kusuru Internetle calismasidir.
anlık olarak mesajlaşma, fotoğraf, video ve müzik paylaşmaya yarayan mobil uygulama. Sürekli arka planda çalışarak ve şarj konusunda cimriliği ile facebook messenger, google+ gibi uygulamalardan kendini ayıran uygulama.
genelde yaygın olan uygulama.
(#15281345) artık kıskanmıyorum sözlük neden mi? rehberimde, sadece 2 kişiyle iletişime geçebiliyorum, onlarda arkadaşlarım değil kuzenlerim. 30 yaşında ki adamlara mesaj mı atıcam ayıp. işte bu düşünce yüzünden kaldırdım programı.. sadece bu düşünce yüzünden yanlış anlaşılmasın yoksa tl yüklemediğim için falan değil yani..
kullanımı maksimum eğlenceli ve de kolaydır. yazışma yanında dosya, ses, fotoğraf aktarımı da vardır. ovi store den ücretsiz indirilip 20 saniyede kullanıma hazır olur.
ovi store'da bedavaya indirilebilen uygulama. iphone'a 2000 TL verip üstüne de bunu 2 TL'ye indirenlerle elinizdeki n8 ile dalga geçme sebebi uygulama.