internet paketiniz yoksa ve önceliği wifi şeklinde ayarlamazsanız eğer pıtır pıtır liralarınızı yer, internet paketiniz varsa sorun yok elbette ama evdeki kablosuzdan girmek için önceliği "wifi" olarak değiştirin.
ayrıca her yöne sms iniz yoksa başka hatlardan biri ile konuşmak güzeldir ücretsiz. tek kötü yanı da chat gibi anında cevap yazma zorunluluğu.
app store de bi süreliğine ücretsiz olmuş olup, sırf ücretli olduğundan dolayı indirmeyen iphone sahibi fakir arkedeşlerime durumu toplu mesaj atarak müjdelediğim, severek ve söverek kullandığımız uygulamadır.
bi ara bolca kullandığım şimdilerdeyse pek bi anlamsız gelen hede.
edit: merak ediyorum sözlük bana anlamlı yada anlamsız gelmesi kimi bağlar,bağlaması yetmez bir de bunu içine dert eder ve eksiler.
telefonumda çalışmayan uygulama, hayır herkeste çalışıyor ben de çalışmıyor. program açılıyor, numaramı giriyorum sonra bekleniyor diyip donuyor. 5800 aldığım güne lanet olsun!
az internet yiyen konuşma modeli yapılmalıdır zira kardeşim arabada zırt pırt whatsapp app ile mesajlaşıyor. uyardım. mesaj çok tehlikeli arabada. whatsapp da görüldü olayı çok iyi maşallah.
sadece sevgili ile konuşmak isteyenlerin mekanı. zaten tek işiniz sevgiliniz ile konuşmaksa, boşuna sms e para vermeyin. ben veriyorum. o da, haftasonları 2000 dk bedava konuşma verdiği için.
sadece hayatımın anlamı prensesimle mesaj ve fotoğraf paylaştığımız güzide program.yer yer dokunmatık ekranların azizliğine uğrayıp askim yazacağıma skim yazıp dumur olsakta güzel.