bu programı bu sitede duymuştum. ablamın nokia 500 telefonunda kurduğum program. numara kayıt ederken 40 kuruş para kesti. şuana kadar arama ve sms göndermedim. bunlar ücretli mi bedava mı bilmiyorum. bilenlerin mesaj göndermesi rica olunur.
daha çok kişi kullanmalı ki sms paketi yapmayalım. mısal yakın arkadaşların kullanmıyorsa sms paketi yapmak zorunda kalıyorsun smslerin yarısından çoğu heba oluyor.whatsapp'ın en ıyı yanı görüntüyü bedavaya paylaşabilmek.
Sevgilin varsa bulaşılmaması gereken bir program. Şunlara sebep olabiliyor. '' En son xx. xx de görülmüşsün bana neden yazmadın? Kiminle konuştun? Görüyorsun ama neden yazmıyorsun? gibi sıkıntılara yol açabiliyor. En büyük sıkıntıda şudur; en son ne zaman online olduğuna bakmak için girersin whatsappa girdin ama yazmadın, kimlerle konuştun diye fırça yersin. Diğer türlü güzel bir program.
numaramı rehberine kaydeden herkesin durumum, en son ne zaman görüldüğüm, profil fotom zartum zurtum hakkında şak diye bilgi sahibi olmasını sağlayan program.