led tv değil, lag tv üreten firma. gravity'nin 1080p sürümünü bulmuşken televizyonda izleyeyim dedim, demez olaydım. lag'dan film izlemenin imkanı yok amk! o kadar robotlu mobotlu reklam yaptırana kadar televizyonlarını adam gibi yapsalar ya!
dost olduklarını iddaa eden fakat satın alındıktan sonra buzdolaplarından 2-3 ay sonra düşmancasına ses çıkaran marka. (2 kez başıma geldi, şuan mutfakta bir canavar var.)
ahmet nazif zorlu gibi mükemmeliyetçi bir adamın şirketidir. buralardaki olumsuz yorumları okusa o yetkililerin burnundan fitil fitil getirir. demek ki okumuyor ki bir şeylerden sürekli şikayetçi oluyor insanlar. ancak benim nazarımda iyi firmadır vestel. nofrost buzdolabını en az 14 yıldır kullanırız.*
elalem çerçevesiz televizyon üretmeye çalışırken, bu arkadaşlar renkli çerçeveli elvizyon üretiyor. oldukça saçma olduğunu söylemeye gerek yok. bu modelleri alan varsa onlar da saçmalıyorlar.
led tv leri inceltmeye çalıştıklarında yer sorunu çıkıyormuş.
altta tv yi taşıyan bi ayak var ya, oraya dünyanın entegresi sığar.
bu da kendilerine tüyom olsun.
tüketici arasındaki kalite imajı çok kötü değildir amma ilgilileri şöyle bir netteki şikayetleri incelesinler. haklı haksız hepsini düzeltsinler.
malum, imaj her şeydir.
tekrar helal olsun.
çin ve Japonlara özgü sandığımız tv üretiminde de babalar gibi fabrika kurmuş, banttan patır patır tv dökmektedir.
çin de işçilik ucuz, işçiler 1 kilo pirinç parasına çalışıyor diyen girişimcilere kapak olsun.
a dan z ye her parçayı kendisi üretiyor. ben öyle anladım. elektronik yongalar hariçtir tabi.
akıllı televizyonları fiyat/performans olarak üst seviyededir.
üstelik ürünleri kolay kolay arıza yapmaz (ya da ben güzel kullanıyorum). vestel onyx pro dizüstü bilgisayarım hiçbir arıza yapmadan 4. senesini görmüş ve hala güzelce çalışmaktadır. (2009 yılı için düşünün) 4 gb ddr3 ram, 320 gb bellek, intel i5 işlemci, ati hd5165 1gb ekran kartını 1600 liraya bulmak ise ayrı bir vestel fiyat/performans harikasıdır. aynı özellikteki diğer bilgisayarlar 2000 liradan başlıyor idi.
16 yıllık eski tüplü ekran vestel televizyon hâlâ çalışmakta, 12 yıllık buzdolabı hala işlemektedir.
velhasıl kelam; yerli malı, sağlam, dayanıklı ve ucuz ürünler üreten bir firmadır vestel.