içerisinde bulunduğu kitlenin en tehlikelisinden olan tiptir. aptalın aptal olduğunu bilen kısmından fazla zarar gelmez kendisini bildiği için sessizce bir köşede takılır bilmediği şeylere atlamaz kendisini zeki zannetmez. bazıları diğer kısımdan oldukları için her şeye atlıyorlar. bu parlak zekaların boyutu öyle ileri derecelere gelmiş ki umursamamaya başlamışlar. misal bu entirinin bir üstüne yazmış "kaç para alıyorlarsa" demiş. paralı uşaklığı biz muhalif olanların değilde çomarlar olarak adlandırılanların yaptığını onların internet üzerinde "ak troller" olarak adlandırıldığını bile çözecek kapasitesi yok.
misalen bu tiplemenin sözlükte herkes yüzüne karşı ne olduğunu söylediği halde ar damarı çatladığı için umursayamıyor. bunun gibi bir tane daha var sürekli sözlük erkeklerine kulp takan varoş diyen sözlük kadınlarına kezban varoş falan diyen sonrada o mikemmel güzelliği ile fotoğraflarını paylaşan. insanlar götleri ile gülüyorlar bunlara ama farkında değiller. bu ikisi numune olarak gönderilmişler sanki bu sözlüğe çok enteresan..
edit : üsluptan falan bahsedilmiş. sabahtan akşama insanlara sırf bunlar gibi hükümet yalakalığı yapmıyorlar diye "mallar geri zekalılar o.çocukları" gibi tabirler kullanılırken ses çıkartma ama başkası gelip ne olduğunu yazdı diye üsluptan dem vur. bu kafalar pırıl pırıl yemin ediyorum..
Siyasette uslup çok önemli. Çirkinleşmeyelim. Muhatabının derecesini meydana çıkartır. Hele karşıt görüşlü bir insanı saf dışı etmek adına bel altı vurmak çok daha çirkin. Bölücülüğe hizmet etmedikçe her görüşe saygı duymak insan olanın yapabileceği bir eylem olsa gerek.
Siyaset için çirkefleşmeye değmez. Bu hepimize lazım olan bir erdem.
Herkese "bunlar aktrolll bunlar para alıyuuurrr" dediğiniz için "kac para alıyorsunuz" göndermesi yaptim ama bunu bile anlayamamış herif gelmiş "bunu biz aktrollere diyoruz anlayacak kapasitesi yok" yazmış utanmadan. Ahahahahahahhaha zeka foşkuruyor diye boşuna demiyoruz. Kapasitesini yediğim geri zekali deyince ağlıyorlar bi de.
zekanın "foşkuran" bir şey olduğunu zanneden über oluşumdur. bu çevir kazı yanmasın ayakları da ayrıca enteresan belirtiler. sıkışınca hemen "ben gönderme yapiyürdüm o kadar zekiyim ki siz anlayamamışsınız ihihihi" şeklinde çevir kazı yanmasın. gönderme yapmak bile bilgi birikim istiyor işte anlatmaya çalışılan şeyde bu aslında ama karşındaki kitle bu kadarcık..
Kendisi sanırsam bakırköy akıl hastahanesinden kaçmış ve bir süre önce tımarhaneden yazan bir bireydi. Kanıtı profil resmine çok benzeyen birinin geçen afişini gördüm altında yazan ''aranıyor. Akıl hastanesinden kaçtı''
adalet yürüyüşünde bir göt oğlanı peydah olmuş, ona yüklenmişiz. burda bir göt peydahlanmış, ayıp olmasın diye onu da ziyaret etmişiz, ne var ki bunda?
sözlükteki en ahlaksız tiplerden biridir bu yazar. iftira atar, yalan söyler, her türlü edepsizligi yapar ama sorsan, dini bütün bir müminedir.
islâm dini bütün dünyada tepki alıyorsa, bunun gibiler yüzündendir.
utanma nedir bilmeyen, terbiyesiz bir kişilik olarak tanım yapılabilir kendisi için.
Pek Sevdiğim kıymetli yazar. Oralara varayım da çekirdeğimizle, çayımızla dertleri tasaları kodları dosyaları denize dökelim bacım. Iki lafın belini kırıp gülelim de işi gücü düşünmeyelim gari. *
her taraftan ofsayt olan müsveddesidir. yazar demeye bin değil beş bin şahit yetmez.
erkek olduğu halde sözlükte kadın yazar gibi yazıyor üstüne yazdığı 3 entiriden 2 tanesi ne formata uyuyor ne ahlak sınırlarına sığıyor. yetmiyor 2-3 tane feyk hesabı ile oylama işlerini görüyor g.tü sıkıştığında başka birisiymiş gibi o hesapları ile gelip kendi iğrenç hesabına destek çıkıyor. tüm bunlara rağmen herhangi bir yaptırıma uğramıyor. gerçekten buralar sıkıntılı yerler burada işini yapan yetkili sayısı bir elin parmakları kadar bile yok. yazık ne diyelim başka..
çekemeyeni kadar seveni de olan yazar. sırf tatlış sevdiklerim için katlanıyorum buradaki malların zırvalarına.
habire gelip gelip nick altımdan hakaret edip iftira atmak iyiydi dimi? biz cevap vermeyince eğlenceli oluyordu dimi? sırf canınızı sıktı diye formata aykırı olmadığı halde silinen yazılarımıza ses çıkarmayınca ne hoş oluyordu oysa. noldu biz bir kere mal ve ahlaksız olduğunuzu suratınıza vurunca, ortalık yerde mallığınızla dalga geçince o kadar eğlenceli olmadı mı? kıyamam lan.
herkesi kendisiniz gibi ahlaksız, düzenbaz sanıyorsunuz. daha evvel de söyledim, adamsanız haysiyet sahibiyseniz iftiralarınızı tek tek kanıtlarsınız. ama yok alışmışlar su içer gibi yalan söyleyip iftira atmaya insanlara.
Ne idüğü belirsiz, anlattığı dinlenmez, yorumu ciddiye alınmaz, fasülyeden oyuncu olduğu halde, ortalıkta fink atıp popüler olabilme hayaliyle yanıp tutuşan bir adet canlı.
Asap bozup, sağa sola çemkirmeyi maharet sayıp, sahte orgazmlar yaşıyor imajı vermesi de başka bir acıklı durumu.
Evlat olsa sevilmez cinsten.
Allah acısın ne diyelim?
Edith Piaf: Minnoş kankileri de, hazır kıta bekliyormuş.Bir korumalar, bir hakaratler aman da aman...
Agu deyin bakiimm...
Tam gaz devam bacım. Biz okuyoruz ya sen yazmaya devam et. Seviliyorsun, varsın çekemeyenler çemkirip dursun, eleştirsin seni. Meyve veren ağaç taşlanır bacım. Saçma salak dikkat çekip nick altında bir sürü yıkama yağlama yapılanların yazılarını da biliyoruz.
taptığı siyasetçi gibi yalanı kendisine meslek edinmiş tiptir.
--spoiler--
çekemeyeni kadar seveni de olan yazar. sırf tatlış sevdiklerim için katlanıyorum buradaki malların zırvalarına.
--spoiler--
tatlış sevdiklerini o kadar çok seviyorsun ki tek hesap yeterli gelmiyor değil mi. daha çok doysunlar sana diye bir çok hesapla buradasın. bazısı da üstteki gibi "ekmek çıkar" diye seviyordur. bir bilse senin düşlediği gibi birisi olmadığını..
--spoiler--
habire gelip gelip nick altımdan hakaret edip iftira atmak iyiydi dimi? biz cevap vermeyince eğlenceli oluyordu dimi?
--spoiler--
yazdığı 10 entiriden 8 tanesi direkt belli bir gruba veya şahsa hakaret içeriyor. cevap vermiyorum diyor hem nick altından bıdı bıdı laf yetiştiriyor hem yazarlara hakaret sayılabilecek başlıklar açıyor. allahtan cevap vermiyor birde cevap verse demek ki yandığımızın resmidir..
--spoiler--
sırf canınızı sıktı diye formata aykırı olmadığı halde silinen yazılarımıza ses çıkarmayınca ne hoş oluyordu oysa.
--spoiler--
bu sitem sanırım moderatörlere veya bu arkadaş her birimizi yetkili zannediyor. formata aykırı değil dediği entiri direkt şahsıma edilmiş bir hakaret. kendisi sürekli küfürler savurduğu için hakaretin ne olduğunun ölçüsünü şaşırmış. aklınca komiklik yapıyor ama becerebildiği tek şey zeka seviyesini açık etmesi. keşke yüzümüze karşıda söyleyebilse burada ettiği küfürleri hakaretleri..
--spoiler--
herkesi kendisiniz gibi ahlaksız, düzenbaz sanıyorsunuz.
--spoiler--
buna yorum bile yapmaya lüzum yok. açsın bir anket koysun nickleri oraya verilen her 10 oydan 9 u ahlaksızlıkta kendisini işaret edecektir o kadar söylüyorum. hem bunlar işlerine gelmeyen şeylerde referandum yapmayı sever açsın bir sözlük referandumu. herkes mi yalancı herkes mi kör bir tek sen misin akıllı düzgün insan ? insanlara açıktan hakaretler küfürler edeceksin olmadığın birisi gibi davranacaksın yedek hesapların olacak ama sen ahlaklı olacaksın bizler ahlaksız. bu tavırlarda taptığı adamı hatırlattı nedense..
ağlama dahada nick altı girmeyeceğim şahsen sana. sen üzülüyorsun diye değil keşke daha çok üzülsen şu senden bir şeyler çıkar diye yalakalık yapanlar ile beraber. emin ol hak ediyorsunuz bunu. böyle bir seviyesizlik böyle bir utanmazlık bana fazla geldi o yüzden buraya yazmayacağım daha. lağıma ayağını sokarsan kokusu tüm vücuduna yayılır ve ben lağım kokusu sevmiyorum..