mhpli dedik adam yerine koyduk sıkışınca iftiraya siginmayin insan olun. Adam bordo bereliyi nasıl kendi siyasi emellerine alet etmisse artik MHP den başkasına oy vereceğine inanmıyor, biz de gelip burada laf anlatmaya çalışıyoruz bunlara. Samimiyetimi sorgulamak da sizin gibilere düşmedi. Hadi Yallah nick altımdan.
oy oy kıyamam sana. artı verdiği yazarlar nickaltına yazmamış diye içerlemiş yazar. kuzum ben sana teşekkür etmemiş miydim? allah beni kahretmesin emi.
verdiği artılar için kendisine teşekkür ettiğim yazar.
kitabı ortasından okuma huyunu sevdiğim yazar
nicaltına yazdığım için birilerinin kızacağı yazar.
tanırım iyi çocuktur.
insafsizlar ya hepinizin karmasını tek başıma ben yükseltiyom ben. Bugüne dek gizliden, karşılıksız yaptım ama artık gözüm açıldı, her açık oylamaya bir nick alti yazmayani ocak Dışı birakcam.
Hepinizi sevgiyle selamlıyorum. Çok duygulandım fazla konuşamıcam.
Bu aralar bizi doğrudan şaşmayan entrylerinden mahrum bırakan güzide yazar hatun kişisi.
Bacım sen yoksun, önümüzü göremiyoruz...
Tez geri dön ve ışığı gören tavşan misali, değerli uludağ sözlüğümüzün her tarafına tüneyen kemalizlerden kurtar bizi.
Kolumu çarptığım kemaliz ayol.
Kendisi benim dert ortağım, sıkıntılarımı sıkılmadan dinleyen, çözüm yolları üreten ve benim için yaptığı iyiliklerden emin olduğum, sözde değil gerçekten çok sevdiğim iyi bir insan.
içini bilirim görürüm.
Neredeyse 15 gündür aramızda değil. Özledim bacımı.
Her başlığın altından bir kemaliz çıkıyor ayol.
Gelir gelmez kollarını sıvayıp temizliğe başlayacak olan yazar.