4 yılınını Sivaslı' da geçirmiş birisi olarak beğendiğim bir şehir. Her şehrin her ilçenin kendine göre bir güzelliği var. Burada ki asıl mesele beklentilerinizdir. Mesela Uşak/Sivaslı. Mis gibi hava, bir tarafı dağ, bir tarafı ova. Yaz ayları Küçük bir Avrupa şehri. Çeşit çeşit taze sebze ve meyve. Çileğin en güzeli en tazesini tarladan toplayıp yiyebilirsiniz. Evrenli Parkında çam ağaçlarının altında piknik yapabilirsiniz. Gece hayatı hızlıdır. Gazinolar hala duruyor mu bilmiyorum ama merak ediyorum. Bilen yeşillendirsin. Uşak ve Uşak'lılara selam olsun.
güzide sözlüğümüzde, hangi bölgede bulunduğu konusundaki şüpheleri dağıtmakta son derece azimli bir yazarın bulunduğunu gösteren küçük bir ege şehri.*
karadenizde sananları ilk üç gün ben de destekledim, ama artık tereddütte kalmıyorum. yaşasın!
Nüfusu en fazla artan anadolu şehirlerinden birisi. Zengin bir yer benzerlerine göre. Sanayi, tarım, hayvancılık hepsi iyi durumda. Doğası da gayet güzel. Yerleşilesi bir yer. Tek handikapı fetöye çok fazla alan açmıştı. izmirle yarışır o konuda.
kesinlikle ege değildir. gittim gördüm ve yaşadım. afyon neyse uşak o'dur. yemek kültürünün 0, sokaklarının dar ve arnavut kaldırım olan, bir aralar türkiye'deki en pis havaya sahip olan şehirlerde zirveye oynayan, havası pis mi pis iğrenç bir şehirdir. halkı aşırı cimridir.13.50 kuruşluk satılan bir şeyi esnaf size 13tl ye vermez.
üniversiteyi sakin ortamlarda okumak isteyen insanların tercih ettiği slowcity. hayat o kadar sakin ve güzeldi ki. tabi sürekli barlara giden biri olmadığım için bana eğlence mekanı hiç sorun olmadı.
kendi eğlencesini ayarlayan biriyim. evime alıyorum istediğimi kafamı dinliyorum. uşakta yoksa internette var. günümüzde artık ıssız adada bile rahat yaşanıyor. kimse kusra bakmasın ama nerede çokluk orada bokluk...