Vücudun dinlenmesi için zamanında yapılması gereken bir hareket. Ama ne varki çoğumuz bunu yapamıyoruz. Olmuyor. Ya bir alışkanlık, ya bir sıkıntı buna hep engel oluyor. Daha düzenli bir yaşam için uyku olayına bir çözüm getirmek şart. Evet.
Annelerin çocuklarına dediği gibi;
" uyu da büyü. Büyüyünce unutursun."
Unuttuk mu?
*hayır yani kısmen.
Unuttuğumuzu zannettiklerimiz çoğaldı, birikti içimizde, Anıları doğurdu.
Biz ise tekrar, o anılarla tatlı uykulara daldık.
Velhasıl, bu kısır döngünün içinde kaybolduk.