bu hafta (sayı: 190) altına işeyen bir fırat 'la beni sevindiren dergidir. hastalıklı ilişki ipek ve burak galiba yavaş yavaş son bulmaktadır zira burak, ipek'in yabancı bir sevgilisi olduğunu öğrenmiştir bu sayıda. ama bu hafta umut sarıkaya 'nın olmamasıyla üzmüştür.
son zamanlarda ciddi düşüşte olan mizah dergisi.
zaten biz bu dergide anıra anıra birkaç isme gülebiliyoruz: yiğit özgür, umut sarıkaya, cihan ceylan, uğur gürsoy.
bu isimler de bir hafta çizer, bir hafta çizmezse o işin tadı kalmaz ki kalmadı da. ama yılların hatrı var alacağız yine de.
özellikle yiğit özgür, umut sarıkaya ve fırat bölümlerinde artık nasıl gülmek diyim bilemedim ister istemez ''eheheauhuahuahapuuuhahah'' tarzı güldüren, haftalık, siyasi eleştirilerin de yer aldığı dergi.
neden bilmiyorum eski zevki alamadığım mizah dergisidir. 4 yıldır sürekli olarak takip eden biri olarak günden güne içinin boşaldığını ve kalitenin düştüğünü gördükçe içim acımakta. uykusuz hala ayaktaysa 3 nedeni vardır;
(bkz: ersin karabulut)
(bkz: yiğit özgür)
(bkz: umut sarıkaya)
fiyatına zam gelmesi, bu hafta dergi elimize elimize geçtiğinde beliren hafif tebessümü silecektir.gelecek hafta kapak konusu derginin artan fiyatı olsa acaba çizerler nasıl bir kapak yaparlar diye merak ettirir.