uykusuz

entry679 galeri3
    376.
  1. sevdiğim takip ettiğim gülmek adına herkese tavsiye edebilceğim dergidir.
    1 ...
  2. 377.
  3. yarın alınması gereken dergi. özellikle takipçileri için kaçmaz.
    1 ...
  4. 378.
  5. yarın ilk iş sabah kalkıp, büfeye koşaraktan gidip, almak olacaktır sıcak sıcak bu dergiyi.
    1 ...
  6. 379.
  7. çarşamba çıkıyordu en başta.
    sonra perşembeye sarkmaya başladı ara ara,sonra hep perşembe çıkmaya başladı.
    şimdi de cuma çıkıyor sanırım.

    her ne kadar sizi sevsek de,sorumsuzsunuz kardeşim.
    2 ...
  8. 380.
  9. 3. yaşı sebebiyle bu hafta 32 sayfa olarak çıkmış dergidir.

    umut sarıkaya'nın 2 tam sayfa olmasının yanında bülent üstün, ender yıldızhan, galip tekin, mehmet çağçağ da dergi içinde döktürmüştür.
    2 ...
  10. 381.
  11. 382.
  12. bu sayısını okumaya kıyamadığım dergi. 1. yılını kutladıkları dönem geldi aklıma. küçük bir yazı yazmışlardı dergiye 1. yaş özel hediyesi çok yakında diye. yaklaşık 3 hafta falan yayınlandı bu yazı. sonra unutmuşlardı, unutturmuşlardı. aslında unutturmadılar da neyyyse.
    1 ...
  13. 383.
  14. mükemmel bir 3. yıl özel sayısı çıkaran dergi öyle keyifli olmuş ki bu sayı. okurken daha bir fazla eğleniyor insan.
    1 ...
  15. 384.
  16. 160. sayısı olan 3. yıl özel sayısında okurlarının karşısına 32 sayfa ile çıkan mizah dergisi. keşke hep 32 sayfa olsa...
    3 ...
  17. 385.
  18. ender yıldızhan'a tekrar kavuşturmuş dergidir. umarım sırf 3.yıl sayısı için teşrif etmemiştir kendisi dergiye. hep olsun lan. çok sevindim harbi sabah okuyunca. ayrıca engin günaydın da yer almıştır 3.yıl sayısında. derginin ilk sayılarında hiç gülmemiştim ama bu sayıda nedense güldüm yazısına. harika bir sayı olmuş. yiğit özgür'ün şu uzun hikayesine de ayrı bir dikkat çekiyorum.
    2 ...
  19. 386.
  20. Bütün geceyi bilgisayar başında geçirmiş yazar söylemidir.
    0 ...
  21. 387.
  22. 3.yıl özel sayısında, uğur gürsoy'un otisabi'ye yaptığı tribute'a bayıldığım dergi.
    3 ...
  23. 388.
  24. 3. yıl özel sayısında sıkça sorulan sorular köşesi çok güzel olmuş.
    --spoiler--
    Amatör sayfasına çizdiklerimi nasıl gönderebilirim?

    -Öncelikle muhtardan iki adet fotoğraflı ikametgah alın, o ikametgahları kaymakamlığa giderek apostel tasdik yaptırın, kısa özgeçmişinizle beraber bir zarfa koyup zarfı bir şişenin içine koyun ve denize bırakın. Daha sonra yazıp çizdiklerinizi çarşamba akşam üzeri getirebilir ya da postayla yollayabilirsiniz. Elektronik postayla biraz zor oluyor onu söyleyeyim.

    Biz de sizinle sabahlayabilir miyiz? Biz de gelsek bir sabahlama gecesi bir köşede dursak olur mu?

    -Olmaz. Yahu lokantada yemeği beğenince gidip mutfakta yemeğin başında bekliyor musunuz? Ya da bindiğiniz şehirlerarası otobüste ikramı beğenince şoföre "Ben de sizinle bir süre syahat edeyim, Malatya'dan Kütahya'ya, Bilecik'ten Nardin'e öyle gezelim beraber" diyor musunuz? Öyle sanırım ki demiyorsunuz. Hayır biz kendimiz değil sizi düşünüyoruz zira iki gün üst üste dışarı çıkmadan, dur durak vermeden çalışırken en az %30 oranında insanlıktan çıkabiliyoruz. Bizi öyle görmenizi istemeyiz.

    Gerçekten çizdiğiniz gibi misiniz?

    -Hayır, hepimiz kanlı canlı insanlarız, bildiğin metabolizmamız var, karikatür karakterleri değiliz yani. Sakın ola ki bunlar çizdikleri gibidir diye düşünüp kafamıza çizgi filmlerdeki gibi örs falan atmayın, çok acıyor.
    --spoiler--
    1 ...
  25. 389.
  26. uykusuz eşittir okullu olmak .
    0 ...
  27. 390.
  28. 32 sayfayla bizi mizah komasına sokmuş dergidir ama kapak yine kötü. bu hafta görmezden geliyoruz.
    1 ...
  29. 391.
  30. sondan başladığım tek dergi.
    (bkz: otisabi)
    0 ...
  31. 392.
  32. "sandık içi" için bile alınabilecek haftalık mizah dergisi.
    0 ...
  33. 393.
  34. 3. yaş günü özel sayısını okumaya kıyamadım, bir hafta beraber yaşadık onunla, gerçekten bir okur olarak benim gönlümü aldılar bu sayıyla, devamı da güzel olur inşallah.
    1 ...
  35. 394.
  36. 3. yıla özgü olan alpay erdemin film eleştirileri yarmıştır. çok çok güzeldir. keşke nefret etmese de yazsa her hafta diye derin düşüncelere itmiştir insanları.
    2 ...
  37. 395.
  38. uykusuz her gece yorgun ölesiye sabahlarım bazen günlerce rüyalarıma gelme diye..
    2 ...
  39. 396.
  40. her hafta otisabinin hayat dersleri verdiği mizah dergisidir.
    2 ...
  41. 397.
  42. her çizeri birbirinden kaliteli okunmaya kıyılamayan mizah dergisi.erdil yaşaroğlu gerek sanki birde.
    1 ...
  43. 398.
  44. süperdir, gazete okumayı bırakıp hayatı üzerinden takip ettiğim dergidir.

    ayrım yapmak istemiyorum ama ersin karabulut adlı herif için özellikle aldığım dergidir. ersin, sana sesleniyorum, kendini doğru dürüst çiz lan, tipini sktiğim. her karede başka bir adam, ne o öyle?
    1 ...
  45. 399.
  46. taptığım bir haftalık mizah dergisi. herkese tavsiye ederim. sadece güldürmüyo gayet de bilgi içeren bi dergi tabi anlayana
    2 ...
  47. 400.
  48. bu hafta fıratın ve diğer tüm çizerlerin karikatürize edilmiş tiplerinin posterini veren dergi.kaçırmamak güzel olur.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük