en güzel şeydir.
değerini bilmek gerekir.
ilaç gibidir, unutturur.
uyudukça uykunuz gelir.
ağladıktan sonra uyumak en temizidir.
uykum gel gel hep gel.
her şeyin ilacı değildir. o 'zaman'.
laf arasında uyku her şeyin ilacı diyen olursa yemeyin. size "zıbar yat kafamı şişirdin." demek için özlü sözleri değiştirmelerine fırsat vermeyin; inadına uyanık olun. o an için tabii, sonra yine zıbarın.
Her sorunun başı "uyku", her çözümün başıda "uyku". Aslına bakılırsa çıbanın başı daha çok. Her neyse de uyku cidden çok güzel birşey fakat sürekli geliyorsa sorun var. Şahsen ben sürekli uyku modundayımdır. Özellikle sınav haftası sürekli gelir sanıyorum birazda psikolojik bir durum. Ve de denilenlere göre öbür tarafta uyku diye bir şey yokmuş.
en az yemek-içmek kadar önemliymiş, o olmayınca huzur da yokmuş mutluluk da yokmuş.
uykusuzluktan ölmek üzereyim sözlük. bir de uykusuzken gerçekten insan algıları yavaşlıyormuş, tepkileri hisleri azalıyormuş.