şu an yavaştan üstüme üstüme gelen haldir.hayır yani bu saatte gelmenin ne anlamı var ki yarın 14 35 te dersim bırak takılayım sözlükte rahat rahat illa son ses müzik mi açmam gerekiyor yani gitmen için.
kaçınca kolay kolay gelmez.
ayağına kadar git yalvar yakar türlü maskaralık ondan sonra paşa gönlü isterse, o da belki.
ama benim gibi zorla kaçırırsan uyumayacağım diye diretirsen,
geçti borun pazarı.
bir daha önümüzdeki gece uyursun.
psikolojik olarakmı, gerçekten uykusuzluktanmı, bir hastalıktanmı acaba anlayamıyorum ama sürekli bana gelen şey. Geçirmek için bir çözüm arıyorum ama bulamıyorum. Bir gün yolda uyurken kaybolcam diye korkuyorum o kadar da derin uyurum.
iş günleri yani hafta içi 5/5,5 saat yeterli gelendir. çoğu zaman diyelim, arada bir resetleme lazım ama, yaklaşık 7,5/8 saat ile eğer çok yorgun oluyorsa bünye.
tabi haftasonu da en erken saat 11.30 kalkmak kaydıyla. (en geç 12.30)