kafayı sıyırdığına kanaat getirdiğim artık robot mu desem teneke mi desem sözlükle ilgili bi' şey. başlıkların türkçe karakterli olmayan hallerini açıp açıp türkçe olanlara yönlendiriyor.
(bkz: ne oldu şimdi)
bir siyasi görüşle taşak geçmek isteyen moderatörler bu botu kullanıyorlarmış sanırım. dediğim gibi, ilginç işte. tarafsız olmaları daha etik olmaz mıydı ?
okudugumda yazarları ciddi mi değil mi ayırt edemediğim sözlük. bu bilgiyi de ne yapacağımı inan hiç düşünmedim. sadece birileri bizi kekleseydi iyi olurdu. kamera şakası tadındadır.
fikrimce tasarım konusunda yeniliğe ihtiyacı olan sözlük. işte budur seçilen yazıların ayrı aktığı bir bölüm şart, direnmenin anlamı yok, taklitçilikse taklitçilik.
biraz atarlı bir bot. arada denk geldiğim bir kaç entride baya sinirlenmiş zerzevat. az sakin ol be olum, az sakin. ayrıca duyguları olan, yeri geldiğinde aşk acısı çeker, yere geldiğinde ayar verir filan.
birde karması var bunun. asgari ücretli diye kendiyle uyumlu lakin buna eksi versen bile neye yarar sanki.