halkının özgürce düşünmesinden, konuşmasından korkan bir hükumetin elinde oyuncak olmuş uluslararası uygulama.
her şeyi elimizden alsanız da sesimizi kısamayacaksınız! varsın olsun twitter' a giremeyelim. biz düşüncelerimizi her yerde savunuruz. ama yine de söylemeden edemeyeceğim ****
başkalarının verdiği ip'ler ile buraya girmek çok tehlikelidir. güvenilir olmayan ip'ler ile tüm bilgilerinizi başkalarının bilgisayarına yolluyorsunuz!!!
yarım saattir giremediğim site. dns olayı da patladı lan. bilen varsa mesaj kutumu yakıversin zenmate falan filan pek anlamıyorum bu programlardan, birisi detaylı yardımcı olsun ya.
Opera miniden rahatlıkla girilecek sosyal mecra.
iyi korkutmuşur bazı kesimleri ki kapatacak kadar düşmüşler.
insanların özgürce paylaşımda bulunamadığı sosyal ağ.