--spoiler--
Ankarada seçim sonuçlarını en hızlı Büyükşehir Belediyesi binasından öğrenebilirsiniz. Bacadan siyah duman çıkıyorsa Gökçek kaybetti, evrak yakıyor.
--spoiler--
boşuna yasaklanmadı bu meret. cevap veremeyecekleri için komple yasaklamak daha kolay geldi.
son günlerde, 'fransa'yla, ingiltere'yle, amerika'yla iş birliği yapıyor, bizimle neden yapmıyor?' gibi bir efsane ortaya çıktı. twitter'ın, akp'nin aklındaki gibi bir iş birliği hiç bir ülkede yok. evet ırkçı içerikleri ve kullanıcıların hesaplarını askıya alıyor ama kullanıcı iplerini hiç bir hükümetle paylaşmıyor. adamların zaten olayı bu. ayrıca twitter'da hesap kaldırtmak için kendiniz de başvurabilirsiniz, mahkemeye bile gerek yok, eğer ki hesap pornografikse ya da ırkçı söylem içeriyorsa hesabı kaldırıyorlar.
erdoğan'ın olduğundan çok daha önemsenir kıldığı sosyal mecra.
'twitter da neymiş siktir et' kafasındaki bir dolu insan şu an bildiğin aktif bir şekilde kullanır oldu resmen bu mereti. çoğu için de bu elbette siyasal bir duruş.
yani başbakan twitter kullanımına hiç gereği yokken olmadık anlamların yüklenmesine vesile oldu aslında.
son günlerde tib tarafından erişime engellenmesiyle bilmeyeninin ortamını merak etmeyeninin kalmadığını düşündüğüm micro blog sitesi. türkçe dil desteğinin gelmesinin ve de ardında türlü virüs yazılımların "profiline kimler bakmış öğren" , "her gün 50 takipçi" boy göstermesi ve fake hesapların ortada cirit atması ve öte yandan siyaset ve futbol etiketlerinden oluşan bir site halini almasının ardından boku çıkmış sitedir nerede çokluk orada bokluk önermesinin en güzel örneklerinden biri ülkemizde en son bildiğim kadarıyla 10 milyon üyesi bulunmaktadır. Benim gözümde değerini yitirmiştir.