Dondurdum. Ingilizce hallerini özletti. Yani tek bir yorum atıyorsun ardından whatsapp yıkılıyor bana mı o tweet? Kime kızdın böyle? Hayatında biri mi var? Sizene yahu Sizene! At tweetini adam gibi yoluna devam et.
bir türlü benimseyip kullanamadığım kullananları uzaktan izlediğim sosyal paylaşım sitesi. sebebi bir çeşit sosyal fobi sanırım. bana kalabalık bir grubun önünde konuşma yapmaktan daha gerici geliyor bu site. yazmıyorum, denemiyorum bile. anonimlik her zaman en güzelidir.
Dünyaya açıklama yaptığını sanan varşıkların türediği sitedir. Ha bi de sürekli siyasi mesaj veren tipler vardır ki sorma gitsin. Bi bitmediniz hııaaa diye söylenir durursunuz.
dün geceden beri fotoğraflar yüklenmiyordu. bugün sabah da aynı sorun devam etti. yaklaşık 40 dakika önce sayfa yenilenmemeye başladı. uygulamayı silip yeniden kurdum ancak değişen birşey olmadı. hesabımdan çıkış yapıp girmeyi denedim yine düzelmedi. cihazım iphone 6 ios 8.3 yüklü.
sorun sanırım bir tek bende yokmuş. ancak pc den girilebilmekte.