sayesinde düzenli olarak cnntürk spor bülteni izler oldum. bir insan bu kadar şirin, bu kadar zarif, bu kadar tatlı mı olur! o konuşsun, ben dinleyeyim. vtr falan da girmesinler araya. ama vtr girmezlerse o hafifçe başını öne eğişi ve gülümseyişi nasıl ortaya çıkacak? insanın ruhuna bir serinlik veriyor o küçük jesti.
bir gün kanal da müsade etsin, bir dakika aralıksız gülümsesin, biz de bakalım şapşal şapşal.
eski kız arkadaşıma benzeyen cnn türk spor spikeri.. dese ki bendenize ''oopps, kerem kabadayı seni küresel ısınma toplantısına çağırıyo, gitcen mi?'' ''salla sen kerem'i kabadayı'yı, o ısıtsın dünyayı.'' derim.. öyle bi güzellik, öyle bi gül cemal.. allah sahibine bağışlasın valla..
24 temmuz sabahı saatin 04:30 olması, bursa'da yaşıyor olmama rağmen taksim meydanında uykusuz ve biçare olmam, üzerimde şort, tişört ve sandaletle eşek gibi yağmur ve rüzgarın içinden yardırıp bir kafeye ancak sığınmış olmama rağmen tüm ilgimi ve dikkatimi bir anda lcd ekran vasıtasıyla üzerine çekmiş ve 20 dakika kendini izletmiş bir insandır.
zonguldak merkezde bir fotoğrafçının vitrininde yaklaşık 70 x 100 cm ebatlarında çerçeveli çok güzel bir portre fotoğrafı bulunmaktadır. zonguldak zamanlarındaki eski erkek arkadaşının da erkek güzellik yarışması mı best model mi ne öyle bir yarışmaya katılmışlığı vardır. kızkardeşi de güzeldir. yani durumlar genetik. ayrıca zonguldak'ta bizim evin 2 bina yanında oturmaktadırlar.
(bkz: name dropping)
hatırlı bir dostun ricası üzerine edit: evli değilmiş, dolayısıyla iki çocuğu da yoktur tabi. ama türkçe bildiğinden eminim, televizyonda konuşurken gördüm.